Converge All We Love We Leave Behind
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Gwyn.
September 1st 2013


15274 Comments


I was gonna jam some of this in plug when i was done listening in full

BigPleb
September 1st 2013


37588 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Your weekly Geogaddi fix dem?

demigod!
September 1st 2013


45005 Comments

Album Rating: 4.5

not jammed it in quite a while actually, it's one of those "special" albums that i dont jam too often anymore, kinda like Jane Doe

used to crazy on the daily with it tho

Digging: Autechre - LP5

BigPleb
September 1st 2013


37588 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

One of those albums when you hear one song you have to jam the whole thing? Haha.

demigod!
September 1st 2013


45005 Comments

Album Rating: 4.5

pretty much yea it's like a wormhole it sucks you in

Gwyn.
September 1st 2013


15274 Comments


Vicious Muse needs more love

demigod!
September 1st 2013


45005 Comments

Album Rating: 4.5

the only songs i really remember by name are trespasses, aimless arrow, coral blue and the title track lol



Million Ghosts
September 1st 2013


104 Comments


the drum intro gets me hyped

Gwyn.
September 1st 2013


15274 Comments


Dude Shame In The Way holy shit

Million Ghosts
September 1st 2013


104 Comments


the rerecordings of on my shield and runaway go hard too

Gwyn.
September 1st 2013


15274 Comments


Haven't heard them, couldn't find the deluxe edition when it first came out, settled for regular and never bothered to search again

it's in slsk now, gonna dl

Million Ghosts
September 1st 2013


104 Comments


oh man, on my shield's intro is so chunky and sexy now. runaway just explodes.

SpiritCrusher2
September 1st 2013


3248 Comments

Album Rating: 4.5

RAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH GLACIAL PACE

SpiritCrusher2
September 1st 2013


3248 Comments

Album Rating: 4.5

"Dude Shame In The Way holy shit"

so heavy

BigPleb
September 1st 2013


37588 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

best av I've ever seen.

Lelle
September 1st 2013


2156 Comments

Album Rating: 4.5

Sparrow's Fall is the jam

MeatSalad
September 1st 2013


14900 Comments

Album Rating: 4.5

arr we ruv

Digging: The Weakerthans - Reconstruction Site

Azn.
September 22nd 2013


5615 Comments

Album Rating: 4.0

the beginning to Aimless Arrow crushes me every time

TrantaLocked
October 1st 2013


1556 Comments

Album Rating: 4.0

Since last year I don't think I've given this album a full listen. I know what's coming and what does
come is a mix of good and bad. This album is darker than previous Converge albums, and as a result
doesn't get me as pumped as I would wish. The flow is nowhere close to Axe to Fall.

Overall it is a good album but somehow it just doesn't interest me anymore. I think after the first
few listens it stopped being interesting. A lot of it sounds like filler to me. I'll listen to Sadness
Comes Home any day though. If only they set the album theme for that kind of feel.

demigod!
October 1st 2013


45005 Comments

Album Rating: 4.5

doesn't flow quite as well as ATF and lacks the stand out tracks, however it's still consistently great and has the group's best production job since Jane Doe imo.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy