Death Grips No Love Deep Web
» Back to review

Comments:Add a Comment 
demigod!
January 5th 2013


48670 Comments


i hated exmilitary but maybe i should try this

Digging: Fennesz - Venice

MeatSalad
January 5th 2013


16517 Comments

Album Rating: 3.5

It honestly isn't all that different

Digging: O'Brother - Garden Window

demigod!
January 5th 2013


48670 Comments


oh wait its The Money Store that everyone seems to love
maybe i'll check that one

anarchistfish
January 5th 2013


25275 Comments

Album Rating: 3.5

yeah

Digging: Danny Brown - Atrocity Exhibition

GnarlyShillelagh
Staff Reviewer
January 6th 2013


6386 Comments


"This band is starting to grow on me in general"

ahahaha I get it

MeatSalad
January 6th 2013


16517 Comments

Album Rating: 3.5

;)



black dice rules

demigod!
January 8th 2013


48670 Comments


exmilitary sounded like a compressed trash compactor

MeatSalad
January 8th 2013


16517 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah this is much better than exmilitary, guillotine still goes though

WeepingBanana
January 8th 2013


10454 Comments

Album Rating: 2.0

also Takyon is cool cause it was made 1000000 times better by Quackyon

MeatSalad
January 8th 2013


16517 Comments

Album Rating: 3.5

yeah this is the most enjoyable album this band has put out, money store is starting to grow on me too though

demigod!
January 8th 2013


48670 Comments


anthony fantano gave it album of the year, and i usually agree with that dude's opinion

but still album of the year damn

MeatSalad
January 8th 2013


16517 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah it's like a 3.5 for me at the most, fucking aoty lol

demigod!
January 8th 2013


48670 Comments


yeah i was shocked because the guy usually knows his shit when it comes to hip hop

MeatSalad
January 8th 2013


16517 Comments

Album Rating: 3.5

I like him but dude gave Y&G a 7 like come on

Trebor.
Contributing Reviewer
January 8th 2013


53514 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Quackyon is the greatest thing known to man

MeatSalad
January 8th 2013


16517 Comments

Album Rating: 3.5

ok ok feel me

demigod!
January 8th 2013


48670 Comments


yeah he generally has similar taste to mine, only much more varied

haven't heard y&g but don't rly want to

MeatSalad
January 8th 2013


16517 Comments

Album Rating: 3.5

it's really not worth the 1.2 hours of your time

foxblood
January 8th 2013


6821 Comments

Album Rating: 4.0

lol u usually agree with anthony fantano?



that is probably the worst thing ive ever heard i am sad for u




hahaha

Digging: Elvis Presley - A Date With Elvis

demigod!
January 8th 2013


48670 Comments


Anthony is a great guy, fuck the haters



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy