Rise Against Endgame
» Back to review

Comments:Add a Comment 
cagedbutterfly
March 26th 2013


232 Comments

Album Rating: 2.5

Neospaz is still talking shiiiit? haha hilarious...

ChopSuey
March 26th 2013


2392 Comments

Album Rating: 4.0

"mainstream" bullshit

Storm In A Teacup
March 26th 2013


13226 Comments

Album Rating: 2.5

Oh man I'm glad you guys like Savior so much cuz I love it, but I still think Whereabouts Unkown is the best off Appeal.

Sadly though Whereabouts Unknown was the last great vocal performance I've heard from Tim. :-/

Storm In A Teacup
March 26th 2013


13226 Comments

Album Rating: 2.5

Oh man I'm glad you guys like Savior so much cuz I love it, but I still think Whereabouts Unkown is the best off Appeal.

Sadly though Whereabouts Unknown was the last great vocal performance I've heard from Tim. :-/

Cygnatti
March 26th 2013


22334 Comments

Album Rating: 1.5

Savior is good, Help Is On The Way is awful.

Digging: Jerry Lee Lewis - Live at the Star Club, Hamburg

toxin.
March 26th 2013


12805 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah I don't like Help is On the Way either


Ecnalzen
March 26th 2013


6825 Comments

Album Rating: 3.0

I really like the verses on Help Is On The Way, but the chorus is kinda sucky, as well as the second half of the bridge. So... pretty much everything kinda sucks but the verses.

I am not a huge fan of Make It Stop either.



Cygnatti
March 26th 2013


22334 Comments

Album Rating: 1.5

Make It Stop is almost just as bad as Help.

NeoSpaz
May 14th 2013


4519 Comments

Album Rating: 3.5

Neospaz is still talking shiiiit? haha hilarious...


Just as hilarious as this pathetic review.

cagedbutterfly
May 14th 2013


232 Comments

Album Rating: 2.5

Also as hilarious as your performance in bed.

Cygnatti
May 14th 2013


22334 Comments

Album Rating: 1.5

you're kinda hilariously late to the party, aren't you?

NeoSpaz
May 15th 2013


4519 Comments

Album Rating: 3.5

lel.

A joke about my sexual performance. Absolutely fantastic.

nononsense
May 15th 2013


3431 Comments


1.5 is a bit harsh

Ecnalzen
May 15th 2013


6825 Comments

Album Rating: 3.0

The Cyg is extra critical.

NeoSpaz
May 15th 2013


4519 Comments

Album Rating: 3.5

Cyg is a hard bro to please

cagedbutterfly
May 15th 2013


232 Comments

Album Rating: 2.5

cyg = cus your girl correct? how original...

NeoSpaz
May 15th 2013


4519 Comments

Album Rating: 3.5

Oh my god, do you ever just stop talking and think about how stupid everything you say sounds?

Cygnatti
May 15th 2013


22334 Comments

Album Rating: 1.5

"cyg = cus your girl correct? how original..."

lol what

Cygnatti
May 15th 2013


22334 Comments

Album Rating: 1.5

"1.5 is a bit harsh"

it used to be a 1/5. :/

NeoSpaz
May 15th 2013


4519 Comments

Album Rating: 3.5

:c



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy