Devin Townsend Project Epicloud
» Back to review

Comments:Add a Comment 
bach
July 24th 2013


13795 Comments


can't believe I had this shit at a 3.5

Digging: No New York - No New York

thespaceforthis
July 24th 2013


518 Comments


annekes lyrics in this are too sweet, they give me diabetes

KILL
July 24th 2013


73768 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

how could you

bach
July 24th 2013


13795 Comments


Ye

KerfuffleinaHussle
July 24th 2013


965 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

Hyped for Casualties/complete Ghost II release soon



Gonna be sexi

OmairSh
July 24th 2013


12222 Comments

Album Rating: 2.5

He's a robot

XfingTheSullen
July 26th 2013


3033 Comments

Album Rating: 3.0

Devin does such do-gooder lyrics these days. makes me wanna puke rainbows

Greyvy
August 11th 2013


5434 Comments


man kingdom so goodddd

KILL
August 11th 2013


73768 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

its a remake if u didnt already know!

Greyvy
August 11th 2013


5434 Comments


ya the only thing i like about the remake more is the vox, those powerful vibratos r god like

Spag
August 11th 2013


1961 Comments

Album Rating: 3.5

old version is better

Digging: Arcturus - Arcturian

Drummerboy123
August 11th 2013


2481 Comments


Eh, mixed on this. I don't like ma devy commercial but one of my mates thinks this album is one of the best ever made. Gonna show him Terria and blow his mind.

Digging: Kamasi Washington - The Epic

Greyvy
August 11th 2013


5434 Comments


u mean biomech

Drummerboy123
August 11th 2013


2481 Comments


Nah man Terria's better IMO. Incoming hatemail

Gnome7
August 11th 2013


243 Comments

Album Rating: 4.0

Ocean Machine is more accesible, i'd show somebody that album first before i showed them Terria.

Spag
August 11th 2013


1961 Comments

Album Rating: 3.5

^That.

demigod!
August 11th 2013


47012 Comments


yeah, but Terria is ultimately better IMO

Gnome7
August 11th 2013


243 Comments

Album Rating: 4.0

Maybe, i'm still trying to decide whether that's true but regardless Ocean Machine is the album to show new Townsend listeners. Terria can sound very weird to the untrained ear. Just listen to Mountain, Canada, or Earth Day, imagine if that's your first time hearing anything like that, it would sound really weird and out there.

KerfuffleinaHussle
August 11th 2013


965 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

terria > breaking bad

RenegaDrifter
September 7th 2013


215 Comments


Sheesh, I decide to take a dive into the inspiritor to my inspiritor, and the guy sounds like he been so into it that gravity doesn't even notice he's on Earth (if even walk among us). This is going to be a wild ride getting to know this Devin Townsendamagig :D

Digging: Alterbeast - Immortal



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy