Animal Collective Centipede Hz
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Lakesss
September 10th 2012


37 Comments


this keeps getting better and better also

monkey riches and pulleys are so good

RosaParks
September 10th 2012


15725 Comments


shit

Lakesss
September 10th 2012


37 Comments


=[

KILL
September 11th 2012


73282 Comments


rosa knows

Digging: Sandrose - Sandrose

Irving
Staff Reviewer
September 11th 2012


7347 Comments

Album Rating: 3.0

What an ace review. Holy shit.



New fave Sputnik Staff writer? (sorry Downer lol)

Digging: The Observatory (Singapore) - OSCILLA

Ponton
Staff Reviewer
September 11th 2012


5998 Comments

Album Rating: 1.0

robins always been top dog, hes just shy



hope all is well

Lenix
September 11th 2012


793 Comments

Album Rating: 2.0

why animal collective gotta be so divisive?

Sleaper
September 11th 2012


3466 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

this review is fucking awesome man... everything about it i agree with.

maybe not the 4.5 but what ever haha

Digging: Young Fathers - White Men Are Black Men Too

aok
September 11th 2012


4488 Comments

Album Rating: 4.0

beautiful

auberginedreamz
September 11th 2012


149 Comments

Album Rating: 2.0

lol

ti0n
September 11th 2012


1652 Comments

Album Rating: 3.5

Way underrated. You expressed that amazingly good Robin.

If there wouldn't have been a record like MPP the raiting would be same high as Strawberry, Feels etc. Just those hipsters who were disappointed by the different sound this Album has from MPP are hating it. Well. Too bad for you guys.

Digging: Mikal Cronin - MCIII

klap
Staff Reviewer
September 11th 2012


10842 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

yeah i'm really disappointed it's a different sound because i don't like it as much how obtuse of me

RosaParks
September 11th 2012


15725 Comments


lmao

Ponton
Staff Reviewer
September 11th 2012


5998 Comments

Album Rating: 1.0

I didn't even listen = (

RosaParks
September 11th 2012


15725 Comments


reported

Ire
September 11th 2012


41851 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

ye

Uranium
September 11th 2012


7381 Comments

Album Rating: 3.0

good album

RosaParks
September 11th 2012


15725 Comments


agreed

CrazyFool84
September 11th 2012


1081 Comments


"Animal Collective is not a band, but an art tribe"

This mentality perpetuates that 'hipster garbage' notion.

YourDarkAffected
September 11th 2012


1703 Comments


Apart from your final paragraph, your syntax feels kinda awkward as far as your excessive use of semi-colons and dashes. Nice descriptions of it all though.




You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy