The Amity Affliction Chasing Ghosts
» Back to review

Comments:Add a Comment 
NorwichScene
November 1st 2012



1403 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Qualityyyyyyy album

Digging: Flood of Red - Throw

JackSparrow
November 1st 2012



1686 Comments

Album Rating: 3.0

It's good, Severed Ties is better

mindleviticus
November 17th 2012



8151 Comments


Open Letter is a great song, the rest is just alright

danrawkz
November 19th 2012



334 Comments

Album Rating: 3.5

Album's grown on me.. a lot.

danrawkz
November 19th 2012



334 Comments

Album Rating: 3.5

P.S. 'When will Australian's get over breakdowns'? There's fuck all breakdowns on this CD, so I have nfi what you're on about

henryChinaski
December 10th 2012



2679 Comments

Album Rating: 3.0

Too many of their songs sound alike IMO.

Digging: How to Dress Well - What Is This Heart?

Fluttertrank
December 10th 2012



17098 Comments

Album Rating: 4.0

damn this is actually a lot better than i thought it was. Open Letter rules.

IM NOT SEARCHING THE SKY... FOR A REASON TO LIFE!

Hospital
December 11th 2012



2003 Comments


I like the clean vocals, fuck

KSK1
December 11th 2012



4070 Comments


This band is just so mehhhhhhhhhhhh

J0ckstrapsFTW
January 30th 2013



3652 Comments


Ya this is good

NeoSpaz
February 19th 2013



4517 Comments

Album Rating: 2.0

hm title track is decent.

everything else is meh

Hospital
February 19th 2013



2003 Comments


yeah title track rules

Eulogize
February 19th 2013



2968 Comments

Album Rating: 3.5

Yep, probably about the best thing on this.

NeoSpaz
February 19th 2013



4517 Comments

Album Rating: 2.0

the cleans for it hook me every time, the rest is meh

J0ckstrapsFTW
February 25th 2013



3652 Comments


The cleans are so freaking good

nononsense
February 25th 2013



3322 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

They are goings Warped this year. Finally get to see them.

Digging: Jason Lancaster - As You Are

NorwichScene
February 25th 2013



1403 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Hurry up and do a UK tour

joshieboy12345
March 13th 2013



5369 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

As if this is a 2.

Digging: Rise Against - The Black Market

KSK1
March 13th 2013



4070 Comments


Worst clean vox ever? yeah agreed

joshieboy12345
March 13th 2013



5369 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

Dude is good live, overproduction on the vocals wasn't really needed. He can sing.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy