Gaza No Absolutes in Human Suffering
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Kris.
January 25th 2013


12778 Comments


hawks like this ugh time to jump ship

Hawks
January 25th 2013


38022 Comments

Album Rating: 3.5

Lol Kris you're such a faggot.

Digging: Cradle of Filth - Hammer of the Witches

Kris.
January 25th 2013


12778 Comments


ooo that cuts so deep bro

wacknizzle
January 30th 2013


13958 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Anyone who digs this needs to check out Enabler, they rule.

Digging: Whorls - Petrichor

Wolfhorde
February 11th 2013


13861 Comments


"not pseudo-feminist approved."
Fix'd. I mean come on, it's just like slavic nazis.

Also, your avatar is disturbing.


Celsius
February 11th 2013


513 Comments


The Crown

Rest is shit

osmark86
February 14th 2013


4800 Comments

Album Rating: 4.0

crimp off, right now.

Jash
March 15th 2013


4245 Comments

Album Rating: 4.5

They just announced that the band is no more on their fb page, R.I.P

Owantjaaaa
March 15th 2013


3573 Comments

Album Rating: 4.0

^ I was about to post that too ;_;

Kris.
March 15th 2013


12778 Comments


fuckn bullshit
RIP

Relinquished
March 15th 2013


29103 Comments

Album Rating: 4.0

fuckin sucks but oh well

Kris.
March 15th 2013


12778 Comments


if it has something to do with those rape allegations imma be pissed

Cygnatti
March 15th 2013


25779 Comments


kinda sucks that these guys are gone

Digging: Darkthrone - Goatlord

Owantjaaaa
March 15th 2013


3573 Comments

Album Rating: 4.0

GAZA IS NEVER COMING BACK

SpritzSpritz
March 15th 2013


528 Comments


so fucking upset about them being gone. such nice dudes, such powerful and crushing music. opened for them once and it was an incredible privilege.

mindleviticus
March 16th 2013


8533 Comments


Giving this a first time listen and it's pretty ballsy

Omaha
Staff Reviewer
March 16th 2013


10497 Comments

Album Rating: 4.0

Hot damn, this album.

Digging: bansheebeat - Lumine

demigod!
March 17th 2013


47074 Comments

Album Rating: 3.5

i really dont see what makes this "progressive"

Digging: Meat Puppets - Up on the Sun

mindleviticus
March 17th 2013


8533 Comments


Kind of reminds me of Clinging to the Trees of A Forest Fire if there was less grind

demigod!
March 17th 2013


47074 Comments

Album Rating: 3.5

yeah a bit, they're like Gaza slowed down



i need to check a ...forest fire album, i've only heard a few songs and they were crushing



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy