Coroner Mental Vortex
» Back to review

Comments:Add a Comment 
KILL
August 8th 2012



71482 Comments

Album Rating: 5.0

lol dude negs dont bother me for some reason my approvals doesnt seem to go any lower than 76 no matter how many negz i get up my ass but i just dont feel like bein a negative nancy atm i'm in a good mood i love the world i love the world, great song anacrusis rule

Digging: Invisible - El jardin de los presentes

CaptainDooRight
August 8th 2012



28864 Comments


That's because their two recent albums aren't good go with their self-titled that's the only one that I listen to

KILL
August 8th 2012



71482 Comments

Album Rating: 5.0

will do thanks

CaptainDooRight
August 8th 2012



28864 Comments


np



thrash lives

KILL
August 8th 2012



71482 Comments

Album Rating: 5.0

and yea check out deception ignored by deathrow if you havent already because omg it rules

CaptainDooRight
August 8th 2012



28864 Comments


yeah I have life beyond at a 4 but forgot to rate that one but I have heard it, rules tits hard, do it bro

ZedO
August 9th 2012



1096 Comments


Oh I haven't heard this one, I always thought that Punishment for Decadence and No More Color are Coroner's best albums. I must hear this...

Insurrection
Contributing Reviewer
August 9th 2012



20794 Comments

Album Rating: 4.5

no more color > this > punishment

Digging: Interpol - El Pintor

ZedO
August 9th 2012



1096 Comments


Okay then :]

CaptainDooRight
August 9th 2012



28864 Comments


http://m.youtube.com/watch?v=Hhs0mU-vh9w

trvth

shit should I make a thrash album kill

lostforwords
August 9th 2012



445 Comments

Album Rating: 4.5

Definite pos.

My only question is, if you give this a 5 then what should you do about the next one?

BodomThrashMachine
August 9th 2012



316 Comments


agreed but


no more color is a lil better [however many]

TheNotrap
August 9th 2012



8042 Comments


Sweet Kill.

Digging: Accept - Blind Rage

Geadom
August 9th 2012



2811 Comments

Album Rating: 5.0

REALLY great review. You should continue reviewing more (bands like this) in this style. Totally agree.


Pos. I love this album, btw.

Shiduba
August 9th 2012



424 Comments

Album Rating: 4.0

Seeing them live tomorrow. Yayyyyyyyyyyyyyy

MO
August 9th 2012



18523 Comments


albums phenom, good shit KILL

evilford
August 9th 2012



22382 Comments

Album Rating: 5.0

omg a serious KILL review, pos'd nice job

imma check this

Digging: Afflicted - Prodigal Sun

JamieTwort
Contributing Reviewer
August 9th 2012



20452 Comments


Great job KILL, pos'd.

KILL10
August 9th 2012



120 Comments

Album Rating: 5.0

thanks dudes

what do you mean lostforwords

evilford
August 9th 2012



22382 Comments

Album Rating: 5.0

did dave mustaine do this to you?



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy