Purity Ring Shrines
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Kiran
Emeritus
August 21st 2012



6000 Comments

Album Rating: 3.5

Did you catch them live at WoW Kiran? Or did you even go this year?

i didn't go this year but i will be seeing purity ring in just over a month

Digging: Spoon - They Want My Soul

FelixCulpa
August 21st 2012



1237 Comments

Album Rating: 4.5

"i didn't go this year but i will be seeing purity ring in just over a month"

Ok, I just knew you went last year. Their show was really good and putting them in Annedalskyrkan was
a smart choice. Although lot's of people where there just to get a seat for the next act, Mazzy Star,
which was kinda lame. Where are you seeing them? In Sweden or...?

ValKoraline
September 12th 2012



3 Comments

Album Rating: 4.0

this album is really fresh sounding
Made my day.

Dunpeal
October 12th 2012



3595 Comments

Album Rating: 2.5


finally got around to this. nothing special imo. only not 2'd cuz it's somewhat ok as background noise

mrbloke
October 28th 2012



200 Comments

Album Rating: 4.0

Straight up jams all day every day with this bitch.

MusicIsMyFavorite
November 28th 2012



405 Comments

Album Rating: 2.5 | Sound Off

waaaaaaaaaay too much bass ducking

Funeralopolis
November 29th 2012



11025 Comments

Album Rating: 2.0

pretty good

Digging: RATKING - So It Goes

Pndi
December 8th 2012



461 Comments

Album Rating: 3.0

way too repetitive, there are some killer songs though

sniper
December 14th 2012



18972 Comments


late to this party but seriously fineshrine is amazing

Digging: Towers - Bel Air Highrise Plantation

Celsius
December 14th 2012



513 Comments


Fineshrine & Grandloves

sniper
December 14th 2012



18972 Comments


fineshrine and lofticries but whatever i kinda like it all. especially fineshrine though god damn.

Celsius
December 14th 2012



513 Comments


And Grandloves, right?

sniper
December 14th 2012



18972 Comments


i don't really like the way the dude sounds. he should either sing notes or shut up.

Celsius
December 14th 2012



513 Comments


Agreed

sniper
December 14th 2012



18972 Comments


isn't grandloves the one with the dude in it? it's still good yeah.

sniper
December 17th 2012



18972 Comments


i love this

Tyrael
December 17th 2012



20738 Comments


+15 respect points for you sniper

good job

Graveyard
December 17th 2012



5598 Comments


respect over simple text?

WOWOWOWOWOW

Keyblade
December 17th 2012



14252 Comments


yea u gota make long elite lists of albumz u never herd to get dat respecs

Digging: Ishq - Orchid

sniper
December 17th 2012



18972 Comments


idk if he was being facetious or not but seriously i love this



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy