Frank Ocean Channel Orange
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Kman418
April 20th 2013



8642 Comments

Album Rating: 4.0

ya cause it's good

Digging: Kanye West - Late Registration

demigod!
April 20th 2013



40990 Comments


i only heard Pyramids and it was really lame

Kman418
April 20th 2013



8642 Comments

Album Rating: 4.0

there are a few songs that are ehh

but super rich kids is perfect

Kman418
April 20th 2013



8642 Comments

Album Rating: 4.0

lol yeah it's no problem man

i'm actually not a massive fan of this album but it's fun to spin every once in a while. great sunny weather music too

Trebor.
Contributing Reviewer
April 20th 2013



48590 Comments


I heard Pyramids and it was really boring/shitty vocals

Digging: Banner Pilot - Souvenir

demigod!
April 20th 2013



40990 Comments


b00m

oltnabrick
April 20th 2013



29282 Comments


Dam son


Digging: Ju Sei and Utah Kawasaki - ??????

sniper
April 20th 2013



18596 Comments


this guy is the only odd future graduate who is worth a damn

Cygnatti
April 20th 2013



20129 Comments

Album Rating: 3.5

yep

Digging: Lo-Fang - Blue Film

demigod!
April 20th 2013



40990 Comments


Earl Sweatshirt

oltnabrick
April 20th 2013



29282 Comments


Earl is ok but idc bout him

Cygnatti
April 20th 2013



20129 Comments

Album Rating: 3.5

earl is okay, this guy is actually good.

sniper
April 20th 2013



18596 Comments


agreed

FourthReich
April 21st 2013



15303 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

you bring up some valid points though sonicII

Vakarian12
May 11th 2013



3576 Comments

Album Rating: 3.5

listening to something different from all the m/

not bad

peaks40
May 11th 2013



2723 Comments


bah

Vakarian12
May 11th 2013



3576 Comments

Album Rating: 3.5

yeah I enjoyed it. That electro breakdown thing whatever in Pyramids was awesome

oh sweet, my brother is going to see him at Slendor

peaks40
May 11th 2013



2723 Comments


the best song wasn't the single [2]

Vakarian12
May 11th 2013



3576 Comments

Album Rating: 3.5

splendor*

Cygnatti
May 11th 2013



20129 Comments

Album Rating: 3.5

agreed, the synthline in pyramids is fucking boss ;)



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy