Periphery Periphery II: This Time It's Personal
» Back to review

Comments:Add a Comment 
oltnabrick
January 2nd 2013



30112 Comments


wasnt expecting much lol

Digging: Wretched Excess - Away From This World

BigPleb
January 2nd 2013



33989 Comments


Loved the first album, thought people were a bit too harsh on the vocals

Digging: Opeth - Pale Communion

oltnabrick
January 2nd 2013



30112 Comments


i liked the vocals more on the first one. he tries to hard on this

BigPleb
January 2nd 2013



33989 Comments


Sounds like the dude from PtH in parts

oltnabrick
January 2nd 2013



30112 Comments


yeah he was going for that

Dunpeal
January 2nd 2013



3594 Comments

Album Rating: 1.0

i was hoping not to see an end to this thread popping up in the new topics feed for 2013. that didn't last long

RetroSpective
January 2nd 2013



822 Comments

Album Rating: 4.0

Periphery lives!

guitarvibe75
January 2nd 2013



5 Comments

Album Rating: 2.5

(Spencer) I CAN SCREAM!!!
Very good, Spencer
I AM SINGING!!!
Yes, we can tell. Now if we could hear some guit-
I HAZ SING BETTR!!!
Spencer...


TheMoreira
January 2nd 2013



6870 Comments

Album Rating: 4.0

Hahaaaaa!

Digging: Vinterbris - Solace

FearThyEvil
January 2nd 2013



12241 Comments

Album Rating: 1.5

Periphery lives!

Hopefully not much longer.

johnnydeking29
January 8th 2013



8981 Comments


I have a dream. I shall compose an experimental ambient EP in 'tribute' to Periphery. The track list shall be as follows:
1 - Periphery
2 - Periphery 2: This Time it's Personal
3 - Periphery 3: Last Time it was Personal
4 - Periphery 4: Peripheral Revenge
5 - Periphery 5: Periphery Kills the Switch

Expect a release in about a month

Digging: Naked City - Radio

J0ckstrapsFTW
January 8th 2013



3652 Comments


^omg ur soooooo clever

oltnabrick
January 8th 2013



30112 Comments


Periphery 6: Return to BasedWorld

TheMoreira
January 8th 2013



6870 Comments

Album Rating: 4.0

johnny that was hideous. Come up with better names for your project dude seriously.

TheMoreira
January 8th 2013



6870 Comments

Album Rating: 4.0

oltnabrick's avatar haha. That reminds me, haven't seen potsy in a while.

KjSwantko
January 8th 2013



9052 Comments

Album Rating: 2.0

Periphery VII: We Fuckin' Suck

oltnabrick
January 8th 2013



30112 Comments


hes back, just not here with the fvlse

Gwyn.
January 8th 2013



14888 Comments


woops

Digging: Buzzov-en - Sore

Gwyn.
January 8th 2013



14888 Comments


Periphery VIII: This time we'll play music

MikeC26
January 8th 2013



3141 Comments

Album Rating: 2.0

Great album



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy