Gojira L'Enfant Sauvage
» Back to review

Comments:Add a Comment 
conesmoke
January 25th 2013


5376 Comments


^ lol nice one, Still metal isn't and shouldn't be about getting jacked and punching cunts in a mosh... that's stupid. Just like Kole

oltnabrick
January 25th 2013


33212 Comments


SHUT UP WHEN IM TALKING 2 U

Digging: Goropsy - GOD GAVE ME ONE LIFE AND HE MADE ME UGLY

conesmoke
January 25th 2013


5376 Comments


ahh fuck y'all.

oltnabrick
January 25th 2013


33212 Comments


how many times have u even listened to Hybrid Theory?

Emyay
January 25th 2013


6153 Comments

Album Rating: 3.5

countless

666Micrograms
January 25th 2013


923 Comments


this isn't a bad album by any means, but when i hear it all i can think to myself is "what happened to metal?". the cymbal
work is moi excellente though

fromtheinside
January 27th 2013


20202 Comments


i that gojira songs ran the pit

Asdfp277
January 27th 2013


1935 Comments


hehe. metallalica

Digging: Miss Fame - Beauty Marked

Kole
February 4th 2013


204 Comments

Album Rating: 3.5

Gojira killed it the other night, go see em if you can.

oltnabrick
February 4th 2013


33212 Comments


i dont want to

MikeC26
February 4th 2013


3247 Comments

Album Rating: 3.5

i've heard great, great things about them live. maybe one day!

666Micrograms
February 4th 2013


923 Comments


their stage presence looks weak from what I've seen. the sound is big as hell though, if that dvd is any indicator. idk calgary's venues usually have shit acoustics anyway.

the big 4..... what a fvcking joke

FearThyEvil
February 5th 2013


13309 Comments

Album Rating: 4.0

Pots, their apparently really decent live. However, like Micro said, their stage presence isn't exactly mesmerizing. Drummer rules hard though

FearThyEvil
February 5th 2013


13309 Comments

Album Rating: 4.0

I understand what you mean and have passed up a couple of shows thinking just like that. Heard I didn't miss out on much for those shows I did skip.

FearThyEvil
February 5th 2013


13309 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah, i've seen some really bad shows too. Always sucks when you pay money for an expected good show and it turns out awful.

YankeeDudel
February 5th 2013


9335 Comments

Album Rating: 3.5

metal shows are still by far the best shows for me though. other music can be very cool in a different way but theres just nothing like the power from a good metal performance.

Digging: Yapoos - Yapoos Keikaku

YankeeDudel
February 5th 2013


9335 Comments

Album Rating: 3.5

yea i dont mosh anymore either. most of the time Ill just be in the front or slangin some beers on the side.



gettin too old for that shit now.



metal is still my #1 live though. what kinda concerts you really dug lately pots?

YankeeDudel
February 5th 2013


9335 Comments

Album Rating: 3.5

nice most of those seem like theyd rule. been meaning to see boris for a while.

zaruyache
February 26th 2013


9037 Comments

Album Rating: 4.0

Elephant Sausage.

Digging: False - Untitled

fromtheinside
February 26th 2013


20202 Comments


drums are nice



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy