Rush Clockwork Angels
» Back to review

Comments:Add a Comment 
peaks40
December 11th 2013



2723 Comments

Album Rating: 4.5

watched the tour on dvd yesterday, so many memories

KILL
December 11th 2013



67082 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

yea it rules i just wish the mix didnt suck dick, can hardly hear neil

demigod!
December 11th 2013



40970 Comments

Album Rating: 4.5

still pissed i had to work through seeing rush this summer :l

wil311
December 11th 2013



66 Comments

Album Rating: 4.5

It's a good album haha

KILL
December 11th 2013



67082 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

hahahaha yea man hahahahaha

NeroCorleone80
December 11th 2013



26871 Comments

Album Rating: 4.0

Hope they start writing their 20th soon

Digging: Morbid Angel - Blessed Are the Sick

demigod!
December 11th 2013



40970 Comments

Album Rating: 4.5

haha yep heh

wil311
December 11th 2013



66 Comments

Album Rating: 4.5

Hope they start writing their 20th soon

yeah haha I'm sure it will be fantastic

porch
December 11th 2013



8390 Comments


another shit gimmick account unbanned, gj mods

wil311
December 11th 2013



66 Comments

Album Rating: 4.5

I just bought a Rush DVD the other day and I've already watched it 5 times. I swear their albums do them no justice

demigod!
December 11th 2013



40970 Comments

Album Rating: 4.5

311 sucks

LocustGrove
December 11th 2013



540 Comments


"another shit gimmick account unbanned, gj mods"

He's not doing anything wrong though. Why do you let it bother you?

porch
December 11th 2013



8390 Comments


you fall into the same category

wil311
December 11th 2013



66 Comments

Album Rating: 4.5

So because I like 311 I'm a gimmick account? okay whatever haha. Get off your moral high horse...you arent special.

Pestiferousss
December 11th 2013



50 Comments


the hostility itt blocks out the jams

tempest--
December 26th 2013



10865 Comments


seven cities of gold!

YoYoMancuso
February 11th 2014



10163 Comments

Album Rating: 4.0

this has been sitting on my hard drive for too long. Time to jam.

Digging: The Wonder Years - The Greatest Generation

KILL
February 11th 2014



67082 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

damn dude album of the years!

YoYoMancuso
February 11th 2014



10163 Comments

Album Rating: 4.0

2012's AOTY is a 4, sad times for music

anyway first track rules

mryrtmrnfoxxxy
February 11th 2014



7837 Comments

Album Rating: 4.5

how have you not heard this lol

Digging: Kettle Rebellion - Kettle Rebellion



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy