Miss May I At Heart
» Back to review

Comments:Add a Comment 
FearThyEvil
June 20th 2012


14460 Comments

Album Rating: 1.5

Trolling with pride.

ChuckyTruant
June 20th 2012


15733 Comments

Album Rating: 1.5

lol yeah

DarthHideous1
June 21st 2012


141 Comments

Album Rating: 2.0

Such a fucking boring album and Ryan Neff is one of the worst in the genre.

Pennywise_M
July 18th 2012


7449 Comments

Album Rating: 2.0

Ryan Neff is good, just not in this album. Damn this is so bland.. What a dumb down record. Good Miss May I - RIP

ChuckyTruant
July 18th 2012


15733 Comments

Album Rating: 1.5

no I saw Ryan Neff live he fucking blows. worst clean singer in metalcore

ChuckyTruant
July 18th 2012


15733 Comments

Album Rating: 1.5

Yeah but at least he sounds okay on record

Devastator
July 18th 2012


2774 Comments

Album Rating: 4.0

Neff doesnt need autotune on record though.

ILJ
July 18th 2012


6868 Comments

Album Rating: 1.5 | Sound Off

This was really awful. Couldn't even make it through more than a few songs. Hey Mister has some cool riffage though.

Digging: Nails - You Will Never Be One of Us

J0ckstrapsFTW
July 18th 2012


3676 Comments


Ya they suck fat ass live

Devastator
July 18th 2012


2774 Comments

Album Rating: 4.0

Ballad of a Broken Man is the best off this.







@andcas Kyle is god awful live indeed and even though I like this band and album Ryan is pretty bad live too.

Pennywise_M
July 18th 2012


7449 Comments

Album Rating: 2.0

Ryan was a good presence on their previous albums, mainly AAFTW. From the videos i've seen of them live, Ryan is just bad.



Talking about great studio/stage performance, MMF's Matt Mullins. Tons of respect to that man.

Spec
July 18th 2012


30656 Comments

Album Rating: 1.5

This is terribly terrible.

Digging: Eyedea and Abilities - By the Throat

erandolph90
August 2nd 2012


190 Comments

Album Rating: 2.0

The vocals are okay. Everything else is pretty much located in Whatthefuckthisisboringville, North Dakota (because what happens in North Dakota).

wacknizzle
August 2nd 2012


14370 Comments

Album Rating: 1.5

Band is bad and getting worse.

erandolph90
August 2nd 2012


190 Comments

Album Rating: 2.0

I feel like RiseRecords gets a kick out of making money from shitty bands.

Devastator
August 2nd 2012


2774 Comments

Album Rating: 4.0

From the videos I've seen from warped. Levi is getting better live and can hold his screams better. The instruments sound good live but Ryan........ I'll give him credit for trying at least.

DurzoBlint
August 2nd 2012


1261 Comments

Album Rating: 1.5

Not sure why I listened to this... just more shit.

Devastator
August 2nd 2012


2774 Comments

Album Rating: 4.0

Haters gonna hate

TomorrowIsTuesday
August 28th 2012


595 Comments


most of this is so bad and so generic it's ridiculous
they just don't have it anymore i guess

ChuckyTruant
August 28th 2012


15733 Comments

Album Rating: 1.5

agreed ^



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy