Death Human
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Necrotica
November 13th 2014


10270 Comments

Album Rating: 4.5

Covenant rules all

Digging: Black Lab - See The Sun

facupm
November 13th 2014


8893 Comments

Album Rating: 5.0

Altars is easily the best dm album for me


hmm i wouldnt say that, this is better for me and also symbolic if you consider it dm

other albums i prefer to altars are none so vile, ctawb, world without god, golgotha, nespithe...

its a straight classic though, and fave MA



Necrotica
November 13th 2014


10270 Comments

Album Rating: 4.5

Man, Ctawb is fucking killer

facupm
November 13th 2014


8893 Comments

Album Rating: 5.0

also covenant is not even close to altars imo

climactic
November 13th 2014


20123 Comments

Album Rating: 5.0

god this is so much fucking harder to play on guitar than symbolic

Dylan620
November 20th 2014


1058 Comments

Album Rating: 4.5

The last minute of "Cosmic Sea" is beyond fucked up. I love it.

Digging: King Crimson - In the Court of the Crimson King

ShadowRemains
November 20th 2014


21835 Comments

Album Rating: 5.0

FLATTENING OF EMOSHHHHUUUUUNNNNSSS

Dylan620
November 20th 2014


1058 Comments

Album Rating: 4.5

SU
I
CIDE
MA







CCCCCCCHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEE

ExplosiveOranges
November 20th 2014


3964 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Best Death.

Digging: Trvth - Trvth Be Told

dannyboy89
November 20th 2014


13072 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Symbolic >

But this runs it close.

Ryus
November 20th 2014


5837 Comments

Album Rating: 4.5

very close

Digging: The Caretaker - An Empty Bliss Beyond This World

ExplosiveOranges
November 20th 2014


3964 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Meh. I can't get into Chuck's vox on Symbolic.

emester
November 20th 2014


4604 Comments


Spinning my LP of Symbolic as this very moment. but yeah I think I like Human a tiny bit more


Digging: Bjork - Vulnicura

KILL
November 21st 2014


72554 Comments

Album Rating: 5.0

god this is so much fucking harder to play on guitar than symbolic

not as fun tho

Digging: Bjork - Vulnicura

dannyboy89
November 21st 2014


13072 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Symbolic has more intrigue for me than this, hence why I dig it more.

Both rule hard though, and Vacant Planets is a hecuva solid closer.

Dylan620
November 21st 2014


1058 Comments

Album Rating: 4.5

Can't stop listening to this album! So freaking good.

CLOSE YOUR EYES
AND IMAGINE TO BE WITHOUT
WHAT WE TAKE FOR GRANTED EVERY TIME WE OPEN UP OUR EEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS

climactic
November 21st 2014


20123 Comments

Album Rating: 5.0

not as fun tho

well ya, riffs on symbolic are generally a lot easier so u can jam out more, this one requires a lot of concentration pretty much the whole time (at least for me :{ )

beefshoes
November 21st 2014


4522 Comments

Album Rating: 5.0

Thank you Paul Masvidal.

Digging: Jorge Ben - A Tabua de Esmeralda

KILL
November 22nd 2014


72554 Comments

Album Rating: 5.0

i dont find them that much harder i mean theres definitely more odd time sigs and shit to remember especially the together as one bridge which is pretty fucky but the sound of perseverance def has the most technical shit

Aftertheascension
November 22nd 2014


945 Comments

Album Rating: 5.0

fantastic



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy