Death Human
» Back to review

Comments:Add a Comment 
facupm
April 1st 2013



7109 Comments

Album Rating: 5.0

SECRET FAACE

Digging: Marillion - Misplaced Childhood

ViperAces
April 1st 2013



12377 Comments

Album Rating: 5.0

you guys think i overdone it

Sapient.
April 1st 2013



1109 Comments

Album Rating: 5.0

your rating is really objective man, no worries

evilford
April 1st 2013



21225 Comments

Album Rating: 4.5

willie's gonna be pretty mad

Digging: Krabathor - Cool Mortification

evilford
April 1st 2013



21225 Comments

Album Rating: 4.5

but it deserves it, agreed, the confines of sputnik are no place for the real ratings death deserves

BigPleb
April 1st 2013



34132 Comments

Album Rating: 5.0

Not high enough

Digging: Opeth - Pale Communion

VanSchuldiner
April 1st 2013



659 Comments

Album Rating: 5.0

Bro Keep Spiritual in mind !!

oltnabrick
April 2nd 2013



30158 Comments


WOW AVERAGE IS TOO LOW PLS CHANGE BACK PLS

Digging: Miyuki - Fellow Citizen

BlackLlama
April 3rd 2013



1618 Comments

Album Rating: 5.0

this is objectively the best death album and if you disagree you are wrong sorry its just the truth

Agreed :D

Digging: Cinderella - Heartbreak Station

BigPleb
April 3rd 2013



34132 Comments

Album Rating: 5.0

Sup Llama.

evilford
April 3rd 2013



21225 Comments

Album Rating: 4.5

symbolic >

BigPleb
April 3rd 2013



34132 Comments

Album Rating: 5.0

Its never gonna stop, is it ford?

evilford
April 3rd 2013



21225 Comments

Album Rating: 4.5

as long as human is toted as "objectively the best death" I will be there for symbolic

BigPleb
April 3rd 2013



34132 Comments

Album Rating: 5.0

Til the end of time.

Jacquibim
Contributing Reviewer
April 3rd 2013



13529 Comments

Album Rating: 4.5

Symbolic > [2]

Digging: Krusseldorf - Fractal World

evilford
April 3rd 2013



21225 Comments

Album Rating: 4.5

gotta fight for what you believe in cuz if not then what's ur purpose????

Hyperion1001
Staff Reviewer
April 3rd 2013



18058 Comments


i prefer the original mix to the relapse remaster

louder drums =/= better mix

Digging: Huerco S - Colonial Patterns

evilford
April 3rd 2013



21225 Comments

Album Rating: 4.5

agreed

evilford
April 3rd 2013



21225 Comments

Album Rating: 4.5

that said I still love all death. damn I'll jam this now

demigod!
April 3rd 2013



43891 Comments

Album Rating: 4.5

yea i agree the drums are too overpowering in the remaster

Digging: Black Flag - My War



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy