Architects Daybreaker
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Spec
April 12th 2013


28048 Comments

Album Rating: 2.5

They gotta get their mojo back man.

Spec
April 12th 2013


28048 Comments

Album Rating: 2.5

I saw you were online so bumped this on purpose.

Spec
April 12th 2013


28048 Comments

Album Rating: 2.5

Good. I hope it did.

ChuckyTruant
April 12th 2013


15728 Comments

Album Rating: 3.5

panzy

Digging: Alexisonfire - Watch Out!

ChuckyTruant
April 12th 2013


15728 Comments

Album Rating: 3.5

idk if you actually think I am 14 or not, but idc



anywho, graham you always being a cranky ass lately! wtf dude

fish.
April 12th 2013


22369 Comments

Album Rating: 3.0

He's gotten much worse lately, I think people are starting to ignore him

ChuckyTruant
April 12th 2013


15728 Comments

Album Rating: 3.5

he just doesn't seem to like anything, always a negative nancy

fish.
April 12th 2013


22369 Comments

Album Rating: 3.0

always looking to pick a fight

ChuckyTruant
April 12th 2013


15728 Comments

Album Rating: 3.5

^ yep

amemento
April 12th 2013


1425 Comments


negative nancy yeah thats it ohhh you sure showed that fucker hahah
1 - chucky
0 - potato

Spec
April 15th 2013


28048 Comments

Album Rating: 2.5

Documentary on the way.

Evreaia
April 15th 2013


4188 Comments


Lets fuck shit up like old times silent.

I haven't bashed architects in way to long.

Digging: Bill Laswell, David Chaim Smith and John Zorn - The Dream Membrane

fish.
April 15th 2013


22369 Comments

Album Rating: 3.0

where's the bitching and sulking, can't you handle the truth?

fish.
April 19th 2013


22369 Comments

Album Rating: 3.0

http://www.youtube.com/watch?v=jTBnH1HIKBQ



huh







if that's a new song it sucks.

XingKing
April 19th 2013


11090 Comments

Album Rating: 3.0

Cool video though. Loads o great cinematography

fish.
April 19th 2013


22369 Comments

Album Rating: 3.0

yeah, although the documentary itself doesn't look interesting. typical wow being in a band is so amazing but so hard cliché

Hopelust
April 19th 2013


1406 Comments

Album Rating: 4.0

"if that's a new song it sucks."



Are you kidding? This song is incredible. It's the closing track on Daybreaker. It has some of the most genuine lyrics sam has written in the last few years, not to mention some of the most inspired songwriting.



silentstar
April 19th 2013


2316 Comments

Album Rating: 4.0

definitely. Unbeliever sounds better than Hollow Crown

fish.
April 19th 2013


22369 Comments

Album Rating: 3.0

Ok well I've basically completely forgotten what this album sounds like

Tyrael
April 19th 2013


20988 Comments


shit

basically



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy