Death Grips The Money Store
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Hyperion1001
Staff Reviewer
January 18th 2014


19915 Comments


im not wrong am i?

Digging: Boredoms - Super Ae

MalleusMaleficarum
January 18th 2014


15939 Comments

Album Rating: 4.5

we dont usually label music as pop based on what is was "trying" or "intending" to do.. we label it based on how the final product sounds and turns out..



using your criteria i could label almost any album as pop

JS19
January 18th 2014


5555 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah they're trying something interesting but who cares when it sucks this hard?

Digging: Have Mercy - The Earth Pushed Back

MalleusMaleficarum
January 18th 2014


15939 Comments

Album Rating: 4.5

best pop music right alongside katy perry

Hyperion1001
Staff Reviewer
January 18th 2014


19915 Comments


you just so used to popular music that you forget that there are people in mongolia still playing traditional steppe music for no other reason than it is part of their culture, or people making music with an academic goal rather than consumerist goal

its really not such a hard distinction to make



Hyperion1001
Staff Reviewer
January 18th 2014


19915 Comments


"using your criteria i could label almost any album as pop"

yes that is the point i was trying to make

anarchistfish
January 18th 2014


24615 Comments

Album Rating: 4.0

you people are arguing semantics when the definition of pop music is ambiguous in the first place



Yeah they're trying something interesting but who cares when it sucks this hard?



well we obviously do thanks for your time!

JS19
January 18th 2014


5555 Comments

Album Rating: 4.0

Guess I just don't play enough league of legends to like this

bach
January 18th 2014


15011 Comments


lol what

anarchistfish
January 18th 2014


24615 Comments

Album Rating: 4.0

idk he's chatting shit

bach
January 18th 2014


15011 Comments


I'm not quite sure what League Of Legends even is. Besides the obvious fact that it's a game.

Gwyn.
January 18th 2014


16637 Comments


It's a pretty boring game tbh

bach
January 18th 2014


15011 Comments


A few of my friends play it

anarchistfish
January 18th 2014


24615 Comments

Album Rating: 4.0

i've never touched it

BigPleb
January 18th 2014


44968 Comments

Album Rating: 4.5

AYE AYE

bach
January 18th 2014


15011 Comments


GAGA CAN'T HANDLE THIS SHIT

JS19
January 18th 2014


5555 Comments

Album Rating: 4.0

Government Plates is better

anarchistfish
January 18th 2014


24615 Comments

Album Rating: 4.0

government plates is their weakest album by far

BigPleb
January 18th 2014


44968 Comments

Album Rating: 4.5

I like GP dude but this is way better.

Jade
Staff Reviewer
January 18th 2014


10619 Comments


GP is more listenable as a whole. I gotta turn off these songs after a minute.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy