Jeff Loomis Plains of Oblivion
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Irving
Staff Reviewer
April 6th 2012


7263 Comments


Irving I miss your auto-pos's

Dude you're like Staff now I can't pos your reviews anymore. Believe me you when I say you have a healthy amount of mind-pos-es though :D

Digging: U2 - Songs of Innocence

RosaParks
April 6th 2012


14890 Comments


yea I would neg if I could

SowingSeason
Staff Reviewer
April 6th 2012


15963 Comments

Album Rating: 3.5

I'd neg your attitude mister!

Digging: Maybeshewill - Fair Youth

RosaParks
April 6th 2012


14890 Comments


I am so naughty.

Killerhit
April 6th 2012


5249 Comments


be punished

RosaParks
April 6th 2012


14890 Comments


Good luck, chap.

Duderino
April 7th 2012


827 Comments


"ericcccc bischoffffffff" -vince mcmahon

Tyrannic
April 7th 2012


3262 Comments

Album Rating: 4.0

he was pretty great opening for protest the hero

album slays

ThePrisonGuard
April 7th 2012


235 Comments

Album Rating: 3.5

Just was at the Protest The Hero show where he was an opening act. Christ alive, he shreds.

Digging: Code Orange - I Am King

Wizard
April 7th 2012


19383 Comments


I love how you're becoming the new metal reviewer around here Sowing hahaha. I like Nevermore but never bothered with Loomis's side project (mostly to due to how turned off I was by Warrel Dane’s solo album......*shivers*). Is this worth my time?

Excellent review too dude.

Digging: Mistigo Varggoth Darkestra - The Key to the Gates of the Apocalypse

SowingSeason
Staff Reviewer
April 7th 2012


15963 Comments

Album Rating: 3.5

It's better than Dane's solo stuff so yeah, I'd give it a try. Just don't purchase it or anything crazy like that...youtube or spotify it or something and make up your mind first.

And thanks haha. I wouldn't say I'm the new metal reviewer, I'm just reviewing a lot of everything right now.

Voivod
Staff Reviewer
April 7th 2012


6081 Comments


I love how you're becoming the new metal reviewer around here Sowing hahaha

Yeah, metal is like this gigantic black hole, everyone and everything will eventually dwell inside it sooner or later.

Digging: The Sabbathian - Ritual Rites

Voivod
Staff Reviewer
April 7th 2012


6081 Comments


wut?

taylormemer
April 7th 2012


4917 Comments


Haha.

R6Rider
April 7th 2012


4607 Comments


I've always liked Loomis and other virtuoso guitarists, but I've never been able to listen to any of their albums.

Will check out the first track since Marty is on it.

RosaParks
April 7th 2012


14890 Comments


this is good. pretty standard shred album. Highlights are the songs with vocals tbh

SowingSeason
Staff Reviewer
April 7th 2012


15963 Comments

Album Rating: 3.5

what? there's no way you can consider them better unless you completely ignore everything technical going into the music

RosaParks
April 7th 2012


14890 Comments


kinda just listening to this as background music
and rapture was incredible

SowingSeason
Staff Reviewer
April 7th 2012


15963 Comments

Album Rating: 3.5

My personal favorite is Requiem for the Living

MO
April 7th 2012


18622 Comments


still gotta hear this in full, great review man



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy