Cannibal Corpse Torture
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Shuyin
March 12th 2012


13040 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

its a super fun listen nonetheless, and i dont find myself skipping tracks after awhile.



dying to see them in june, hope they play this whole album and some of the good oldies m/

zaruyache
March 12th 2012


17313 Comments

Album Rating: 3.0

Yep it's Cannibal Corpse all right. m/

MMX
March 12th 2012


5012 Comments

Album Rating: 4.5

Album's sweet

Hawks
March 12th 2012


49350 Comments

Album Rating: 4.0

Jamming this again now.

Digging: Slow - V - Oceans

Hawks
March 12th 2012


49350 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah I have. It rules.

zaruyache
March 12th 2012


17313 Comments

Album Rating: 3.0

^ I don't like much death metal, but that I kinda like.

Shuyin
March 12th 2012


13040 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

hey, i didnt like DM either



and now look at my last.fm..

techdeathkid
March 12th 2012


92 Comments

Album Rating: 4.0

I'm not really familiar with CC, but this album is quite enjoyable. I dig the hell out of The Strangulation Chair.

MMX
March 13th 2012


5012 Comments

Album Rating: 4.5

Oh shit this got featured

DarkNoctus
March 13th 2012


9939 Comments


featuring torture? oh no! :[

Exodus287
March 13th 2012


43 Comments


Another great Corpse album. Nothing surprising as they have never come close to making a terrible record.

Spec
March 13th 2012


34672 Comments


gotta check this shiii

VisionsFromTheDarkSide
March 13th 2012


2326 Comments

Album Rating: 3.5

Really want to listen to this, my expectations have been pretty up and down so far

Digging: Avec Le Soleil Sortant De Sa Bouche - Pas pire pop, I Love You So Much

WhiteNoise
March 13th 2012


3560 Comments


Ugh...Why is this band still around?

ohfoxxxycole
March 13th 2012


4352 Comments


haha

BewilderedLemon
March 13th 2012


123 Comments

Album Rating: 2.0

Boring death metal with gimmicky, child like lyrics? Yep, that's Cannibal Corpse.

Spare
March 13th 2012


5567 Comments


this review's not very good did you guys even read it

TheNotrap
March 13th 2012


8562 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Very nice review, have a pos.



Never was a CC die hard fan but I will check this out.

FrozenVain
March 13th 2012


2938 Comments

Album Rating: 4.0

Uhrrgh...



Sweet review

JayVex
March 13th 2012


385 Comments


Track 7's title brings the lulz



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy