Spawn of Possession Incurso
» Back to review

Comments:Add a Comment 
KILL
March 9th 2012


74239 Comments

Album Rating: 2.5

if i want tech i go to gorguts or demilich, this shits weak as fuck compared

Ponton
Staff Reviewer
March 9th 2012


6013 Comments


Spawn of Possesion is like having your genitalia slowly mutilated by a rusty chainsaw.


And this is a positive thing.

KILL
March 9th 2012


74239 Comments

Album Rating: 2.5

or maybe you dig this modern tech death more than i do thats cool i just get bored easily with this stuff, same with decrepit birth and obscura and all those bands with their silly production and their stabwounds

KILL
March 9th 2012


74239 Comments

Album Rating: 2.5

i find it all kinda boring, the only great modern tech i've heard is elvenefris by lykafldoetheeha aflame, everything else is unoriginal fluff

Wizard
March 9th 2012


19897 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

Both of those albums you mentioned Captain are awful too. They might play their instruments well but they can't transistion one part to the next if their lives depended on it. I could care less if they play tech death either, most of these bands suck anyways.

bloc
March 9th 2012


35543 Comments

Album Rating: 3.0

I can't name any modern tech death album that has decent replay value. Watch me listen to this one more time and then never again for about a year.

KILL
March 9th 2012


74239 Comments

Album Rating: 2.5

so it is, so that means theres no good modern tech death lmao

KILL
March 9th 2012


74239 Comments

Album Rating: 2.5

bloc do you dislike any modern tech death? i swear you always dig this shit lol

bloc
March 9th 2012


35543 Comments

Album Rating: 3.0

I dunno, I've only really heard just the popular bands. And yeah, many of them are enjoyable for a few listens per year.

bloc
March 9th 2012


35543 Comments

Album Rating: 3.0

It's streaming

Wizard
March 9th 2012


19897 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

You guyz still fapping over this horsepoo album?

KILL
March 9th 2012


74239 Comments

Album Rating: 2.5

sup wiz

Hyperion1001
Staff Reviewer
March 9th 2012


19684 Comments


yeah this sucks big time wont even rate

Digging: Tangerine Dream - Rubycon

MO
March 9th 2012


19750 Comments


ditto, boring as shit

Hawks
March 9th 2012


38038 Comments


Well you guys saved me some time. Not gonna listen.

Digging: Cradle of Filth - Hammer of the Witches

KILL
March 9th 2012


74239 Comments

Album Rating: 2.5

haha captain, gone from a 4 to a 3 in the space of a few hours, thats tech death for you

MO
March 9th 2012


19750 Comments


give a couple songs a try, there are moments of decent stuff..that 4.3 rating is insane though

KILL
March 9th 2012


74239 Comments

Album Rating: 2.5

as i said earlier its just the tech kids hyped up to fuck, all those 5s wont last a week

Hyperion1001
Staff Reviewer
March 9th 2012


19684 Comments


this is just fucking tweedly dee fuck cunt wank shit it sucks hard listen to true tech like electrocution

KILL
March 9th 2012


74239 Comments

Album Rating: 2.5

electrocution fuck no the production sucks shit, the sweeps are sloppy and they cant even stabwound fuck them



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy