Jimmy Eat World Futures
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Irving
Staff Reviewer
February 29th 2012


7321 Comments

Album Rating: 3.0

"Kill" (the song, not the user, who can go screw himself for all I care) is so good.

dimsim3478
February 29th 2012


5435 Comments


KILL will never see that because this is a JEW thread (yes, this can also be taken as calling KILL racist).

Digging: Hard Girls - A Thousand Surfaces

crixus2012
March 24th 2012


22 Comments


Give me Exploited, Ramones, Rancid, Dead Kennedys, not this shit

Lambda
March 25th 2012


2480 Comments

Album Rating: 4.5

wtf

Knott-
Emeritus
March 25th 2012


10198 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Totally relevant. Did the girl that just dumped you like "The Middle"?

Killerhit
March 25th 2012


5440 Comments


"Life is a musical. You just gotta find the lyrics. And sing them out loud at Starbucks." ~Toby Turner

TenSecondsToThink
May 8th 2012


1249 Comments

Album Rating: 4.0

This album feels so natural, it's awesome.

Storm In A Teacup
May 8th 2012


13228 Comments

Album Rating: 5.0

Yeah, it's good 'ol peachy, punchy, preppy fun!

YouGotLucky
May 8th 2012


946 Comments


kiss me with your cherry lipstick

man that song is fantastic. so fucking cheesy and good makes me want love. but not for this young stud, i'm on the train and the next stop is callin me holmes.

SowingSeason
Staff Reviewer
May 8th 2012


17012 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

What?

Digging: Low Roar - 0

Storm In A Teacup
May 9th 2012


13228 Comments

Album Rating: 5.0

Idk either...

YouGotLucky
May 9th 2012


946 Comments


I've been around this world, Yet I see no end.
All shall fade to black again and again.
This storm that's broken me, my only friend.
Yeah

Mongi123
Contributing Reviewer
May 12th 2013


11874 Comments

Album Rating: 4.5

Love this album. It's so under appreciated.

Digging: Rishloo - Living as Ghosts with Buildings as Teeth

DegausserGuernica24
May 29th 2013


1134 Comments


YOU.

DON'T.

FUCK.

WITH.

23.


























EVER.

Mongi123
Contributing Reviewer
May 29th 2013


11874 Comments

Album Rating: 4.5

Well said Degausser. Well said.

DinosaurJones
May 29th 2013


491 Comments

Album Rating: 4.0

Futures is such a good song. Actually, I mean, the album is good as well, but the song is awesome.

toxin.
May 29th 2013


12813 Comments

Album Rating: 5.0

so many 5s

Cygnatti
May 29th 2013


22458 Comments


Ramones and rancid and exploited are all fairly overrated. And no mention of minor threat or fugazi. Smh.

Digging: Jerry Lee Lewis - Live at the Star Club, Hamburg

Mongi123
Contributing Reviewer
May 29th 2013


11874 Comments

Album Rating: 4.5

Yea man people love this album haha though it's not perfect imo it has some songs that really mean something to me personally.

toxin.
May 29th 2013


12813 Comments

Album Rating: 5.0

yea it's def not perfect but it's pretty easy to get attached to this



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy