Lamb of God Resolution
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Deviant.
Staff Reviewer
July 18th 2012



30291 Comments

Album Rating: 3.0

Nothing metalcore about LOG

Digging: L'Orange - The Orchid Days

AsoTamaki
July 18th 2012



2525 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

Agreed, except for the metalcore music they play.

DarthMann
July 18th 2012



13467 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

i dont hear much metalcore but thats probably because i dont hear much lamb of god

tralalala
August 11th 2012



2 Comments

Album Rating: 3.5

Best tracks are: "To the end", "Ghost Walking", "Terminally unique" and "Cheated". And I know what I'm talking about

Surprisingly NOT boring for a LOG album.

This ~ AOTW >>Sacrament >>>>>>>>>>>ATPB, Wrath

Spec
August 11th 2012



26825 Comments


Sacrament is their best.

tralalala
August 11th 2012



2 Comments

Album Rating: 3.5

Nah, Sacrament sounds "fake" Although BODD, Forgotten and Redneck are among their best.

BTW, how can I upload custom avatar? I don't have that option, only "Pre-defined Standard Avatars"
are active...

FearThyEvil9
August 11th 2012



11324 Comments

Album Rating: 3.0

Sacrament is their best.

Nah, As the Palaces Burn or Ashes of the Wake.

oltnabrick
September 20th 2012



29282 Comments


King Me is so good. I don't really like this band too much but jeez.

Digging: Ben Frost - A U R O R A

someguest
October 3rd 2012



18831 Comments


I think this is the best thing they've done.

Digging: BABYMETAL - Babymetal

KILL
October 3rd 2012



67023 Comments

Album Rating: 2.5

lol

Digging: Picchio dal Pozzo - Picchio dal Pozzo

someguest
October 3rd 2012



18831 Comments


Laffs.

MO
October 3rd 2012



17337 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

lol

Digging: Soundtrack - Turok 2: Seeds of Evil OST

Emyay
October 3rd 2012



4444 Comments

Album Rating: 2.5

lol

Digging: Migos - No Label 2

sonofman7
October 7th 2012



60 Comments


this is headbanger for SURE! But it's not going to be a classic album simply because there isn't too much musical value here. Good workout metal, not much more.

R6Rider
October 7th 2012



4061 Comments

Album Rating: 3.0

Palaces for sure

Digging: Homewrecker - Worms and Dirt

someguest
October 21st 2012



18831 Comments


Push me right off the stage.

I wanna be the only dead CZECH.

KjSwantko
October 21st 2012



8717 Comments


Ashes is the only good album they have.

someguest
October 21st 2012



18831 Comments


Yeah, that's bullshit. This is among the strongest of their material. Nice and sludgy.

NeoSpaz
October 21st 2012



4500 Comments

Album Rating: 3.5

sports metuhlz, for de jocks

someguest
October 21st 2012



18831 Comments


SLOTH

IS THE ENEMY OF GREATNESS



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy