Pestilence Malleus Maleficarum
» Back to review

Comments:Add a Comment 
pissbore
March 14th 2014


12553 Comments


either one could be argued



KILL
March 15th 2014


78775 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

this is thrashier than altars but yea call it what u want bitch

Digging: Metallica - Hardwired... to Self-Destruct

DikkoZinner
June 25th 2014


4855 Comments

Album Rating: 4.0

Bacterial Svrgery

MalleusMaleficarum
June 25th 2014


15993 Comments


EXPERIENCE MORTALITY

Hawks
September 3rd 2014


46524 Comments

Album Rating: 4.5

God damn this is amazing.

Digging: In The Woods... - Pure

MalleusMaleficarum
September 3rd 2014


15993 Comments


EXPEEEEEEERIENCE MORTALITYY

MalleusMaleficarum
September 3rd 2014


15993 Comments


yea

ShadowRemains
September 3rd 2014


24265 Comments

Album Rating: 4.0

i think he actually named himself after the AFI song though



which is also awesome don't get me wrong

MalleusMaleficarum
September 4th 2014


15993 Comments


Yeah it was equal parts of both. Fav AFI album + one of my fav DM albums

KILL
September 4th 2014


78775 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

afi lol didnt know you had some andcas in you bro

BigPleb
September 4th 2014


48250 Comments

Album Rating: 4.0

Album ripped my leg off and I'm still searching for it.

Digging: A Tribe Called Quest - We got it from Here? Thank You 4 Your service

KILL
September 4th 2014


78775 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

rolf stole it for jake the peg shows in prison

BigPleb
September 4th 2014


48250 Comments

Album Rating: 4.0

hahaha, bloody hell KILL

MalleusMaleficarum
September 4th 2014


15993 Comments


"didnt know you had some andcas in you bro"

wouldn't go that far bro, afi hails satan pretty hard

Oceanographer
September 26th 2014


34 Comments

Album Rating: 4.5

I think it's odd that Consuming Impulse is so popular here and this is relatively under the radar.

KILL
September 26th 2014


78775 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

thrash is gash

evilford
September 26th 2014


35414 Comments

Album Rating: 4.5

well consuming impulse is the mother of all unholy riff-fests so it kinda overshadows this but yeah this rules

Oceanographer
September 29th 2014


34 Comments

Album Rating: 4.5

They're both fairly equal in my opinion. I prefer Consuming Impulse, but this is an excellent demonstration of thrash.

KILL
September 30th 2014


78775 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

when

Pestiferous
September 30th 2014


1362 Comments


never!!

Digging: Faith No More - Angel Dust



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy