Drake Take Care
» Back to review

Comments:Add a Comment 
IdiotequeCigar
September 21st 2012


402 Comments


Take care bro

Sleaper
October 4th 2012


3438 Comments

Album Rating: 4.0

5d it.. yeh i did.
thANKS drake, this is still strong as fuck

TooDamnKvlt
October 21st 2012


112 Comments

Album Rating: 2.0

This is so bad compared to TML
I mean I wasn't a fan before but he disappointed the shit out of me, he had a great part on "I'm Goin' In" alongside Lil Wayne

TooDamnKvlt
October 21st 2012


112 Comments

Album Rating: 2.0

Yeah his rapping can be very good but he sings way too much and too whiny

Sleaper
October 22nd 2012


3438 Comments

Album Rating: 4.0

lmfao.. you honestly think TML was better than this!? whaaaaaat. Your crazy.

even so far so gone shat on TML.

Recspecs
October 22nd 2012


9831 Comments

Album Rating: 3.5

Thank Me Later was terrible.

AtavanHalen
October 22nd 2012


17927 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

wasn't terrible but is doggshit compared to this

tkxxx7
October 23rd 2012


6159 Comments

Album Rating: 4.0

i don't understand any rating lower than a 3 for this. why don't people like it?

Recspecs
October 23rd 2012


9831 Comments

Album Rating: 3.5

Not really sure, gonna bump my rating up though because YOLO

TooDamnKvlt
October 23rd 2012


112 Comments

Album Rating: 2.0

TML was great, but it kind of wore off. Fireworks was much better with Alicia Keys tho

mrbloke
October 23rd 2012


200 Comments

Album Rating: 4.0

Only fat nigguh in a sauna with jews.

Are we done with album quotes?

nnnope
October 24th 2012


418 Comments

Album Rating: 4.5

they're finally selling OVO sweaters online...like 150 dollars though...

Recspecs
October 24th 2012


9831 Comments

Album Rating: 3.5

I have YOLO sweatshirt suck it faygets.

Storm In A Teacup
November 16th 2012


13225 Comments

Album Rating: 3.0

I'm boycotting young money

Cuz they're dumb

Recspecs
November 16th 2012


9831 Comments

Album Rating: 3.5

"why the hell people dig this guy i will never know he is terrible imo"

Lol you're an idiot.

Recspecs
November 16th 2012


9831 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah you're an idiot.

Wolfhorde
November 16th 2012


13688 Comments

Album Rating: 2.5

He's kinda ridiculous though.

Digging: Vi Som Alskade Varandra Sa Mycket - Den sorgligaste musiken i varlden

oltnabrick
November 16th 2012


31573 Comments

Album Rating: 4.5

He's not that great.

robertsona
Staff Reviewer
November 16th 2012


15082 Comments


"they're finally selling OVO sweaters online...like 150 dollars though..."

I WAS SO HAPPY when i began this post and then i cried

Tyrael
November 16th 2012


20971 Comments

Album Rating: 1.5

RIP hip hop



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy