Mastodon The Hunter
» Back to review

Comments:Add a Comment 
MeatSalad
September 27th 2013


16602 Comments

Album Rating: 2.0

By far

InbredJed
September 28th 2013


6497 Comments

Album Rating: 2.5

worst song on the album, Brent trying to write a Beatles song and failing miserably.



Worst Masto-solo in history too.

Keyblade
September 28th 2013


23929 Comments

Album Rating: 4.0

Best Mastodon

Digging: The Weeknd - Starboy

DrGonzo1937
September 28th 2013


12180 Comments

Album Rating: 4.0

No way dude

tempest--
September 28th 2013


19161 Comments


wtf

evilford
September 28th 2013


35471 Comments

Album Rating: 2.5 | Sound Off

Lol where did all these high ratings come from

DrGonzo1937
September 28th 2013


12180 Comments

Album Rating: 4.0

From listening to the album

Artuma
September 28th 2013


27102 Comments

Album Rating: 3.0

the sparrow is best

Digging: Me and Him Call It Us - Loss

MeatSalad
September 28th 2013


16602 Comments

Album Rating: 2.0

From having plebular tastes

Gwyn.
September 28th 2013


16902 Comments


I remember someone recommending me this like a year telling me it was one of the best metals of the last 20 years lol

MeatSalad
September 28th 2013


16602 Comments

Album Rating: 2.0

Yeah I dont get some people



How can people not see how lazy and poorly put together these songs are? especially coming after crack the skye

DrGonzo1937
September 28th 2013


12180 Comments

Album Rating: 4.0

Shit, Meat, it's not that bad!

InbredJed
September 28th 2013


6497 Comments

Album Rating: 2.5

gwyn that's pretty messed up

ChuckyTruant
September 28th 2013


15736 Comments

Album Rating: 4.5

Rules

Digging: Alustrium - A Tunnel to Eden

CosmicPie
September 28th 2013


1237 Comments

Album Rating: 4.0

"How can people not see how lazy and poorly put together these songs are? especially coming after crack the skye"





Pretty much.

InbredJed
September 28th 2013


6497 Comments

Album Rating: 2.5

should be self-explanatory.

Polyethylene
September 28th 2013


4677 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

Agree with lazy/poor sentiments, such a drop in quality from Crack The Skye in songwriting, theme, production, hell even the artwork for this sucks

InbredJed
September 29th 2013


6497 Comments

Album Rating: 2.5

not hard to tell that this is a "steamer" bro.

MeatSalad
September 29th 2013


16602 Comments

Album Rating: 2.0

freshly squeezed out of a rancid rectum

InbredJed
September 29th 2013


6497 Comments

Album Rating: 2.5

ain't too many rectums on major labels that aren't rancid.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy