Mastodon The Hunter
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Artuma
May 13th 2013


16021 Comments

Album Rating: 3.5

CTS is the best by these guys

Digging: Taake - Stridens hus

BigPleb
May 13th 2013


37948 Comments

Album Rating: 2.5

Boring ass album.

Digging: Arc Iris - Arc Iris

InbredJed
May 13th 2013


6106 Comments

Album Rating: 2.5

seriously, Circle of Cysquatch bores you?

BigPleb
May 13th 2013


37948 Comments

Album Rating: 2.5

The whole album pretty much bores me.

InbredJed
May 13th 2013


6106 Comments

Album Rating: 2.5

dude, that shit is more entertaining that a T-rex backflipping, what more do you people want!?

conesmoke
May 13th 2013


5290 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

The Sparrow is by far my favourite song here. I truly hate blasteroid. It's so awful.

DominionMM1
May 13th 2013


10322 Comments

Album Rating: 2.5

the only song that's any good on bm is sleeping giant

Digging: Dr. John - Gris-Gris

InbredJed
May 13th 2013


6106 Comments

Album Rating: 2.5

Colony of Birchmen too! C'mon Dom!

Emyay
May 13th 2013


6010 Comments

Album Rating: 4.5

this mortal soil is good too

cocomoloco
June 6th 2013


17 Comments

Album Rating: 3.0

mh I hate to be the guy who is like "man these guys suck now, I liked them back in the day when they did the harder stuff. yea everything was better back in the day." but I fell I have to. As much as I adore Mastodon (and I really do) I just cannot get to like this album. It's just too much pop music, too easily digestible, too soft. I really miss the catchy yet proggy riffs of the glorious Leviathan (Hearts Alive anyone?)...

CK
June 6th 2013


4952 Comments

Album Rating: 3.5

The only two songs I give a damn about on BM are Crystal Skull and Bladecatcher

tempest--
June 6th 2013


14628 Comments


all mastodon rules admittedly my rating is probably a little too high for this but yeah I love it all

CK
June 6th 2013


4952 Comments

Album Rating: 3.5

Nah, a 4 is good, I go back and fourth between that and a 3.5. But BM is just tedious to listen to

InbredJed
June 6th 2013


6106 Comments

Album Rating: 2.5

@cocomoloco: you are not alone

@CK: If you dig those songs you must like Circle of Cysquatch too

tempest--
June 6th 2013


14628 Comments


no way I bloody love that one too

CK
June 6th 2013


4952 Comments

Album Rating: 3.5

@Inbred, it's definitely not the worst song on the album

cocomoloco
June 6th 2013


17 Comments

Album Rating: 3.0

wtf why does everyone hate blood mountain

tempest--
June 6th 2013


14628 Comments


it has too many MASTODON GUITAR SOLOS

DominionMM1
June 6th 2013


10322 Comments

Album Rating: 2.5

"wtf why does everyone hate blood mountain"

because it's boring



cocomoloco
June 6th 2013


17 Comments

Album Rating: 3.0

it's soooo fucking RAW

no bullshit like melody and shit, just 100% in your face



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy