Substructure Monolith
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Funeralopolis
February 20th 2013



11231 Comments

Album Rating: 3.0

approaches faster than a storm on the strongest wind

Digging: Miserylab - Void Of Life

Sharpside
May 12th 2013



61 Comments

Album Rating: 4.0

Sucks that these guys broke up

climactic
May 12th 2013



18724 Comments


yeap, these songs on here are easily the best space-djent-ambient-melodic-groove-core (lol)

DotEight
May 19th 2013



5493 Comments

Album Rating: 4.5

Forgot I had this rated so high. Still slays.

SmokingTheClouds
August 6th 2013



639 Comments

Album Rating: 4.0

Wait, they broke up?!

ChuckyTruant
August 6th 2013



15710 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah they did

Digging: Palm Reader - Bad Weather

dixoncocks
August 6th 2013



2476 Comments

Album Rating: 4.0

Wtf I thought they were writing for a while there.

Digging: Polyphia - Muse

climactic
August 6th 2013



18724 Comments


apparently theyre releasing the songs they recorded before they broke up? idk

still fucking rules, monoceros is the jam

TheMoreira
February 21st 2014



7175 Comments

Album Rating: 3.5

Ok so this is how The Contortionist would sound if they hit a wall of high on acid Animals As Leaders. neat

Futures
February 21st 2014



9656 Comments

Album Rating: 4.0

This is what new Born of Osiris should have been.

Digging: Silversun Pickups - Carnavas

TheMoreira
February 21st 2014



7175 Comments

Album Rating: 3.5

Hm you have a point.

4 listens and still not there, growing though

Futures
February 21st 2014



9656 Comments

Album Rating: 4.0

Damn dude this rules hard

climactic
February 21st 2014



18724 Comments


rules

Futures
February 21st 2014



9656 Comments

Album Rating: 4.0

agreed

Insurrection
Contributing Reviewer
February 21st 2014



20794 Comments


how have i never heard of this before

Digging: Interpol - El Pintor

TooLateToGoBack
February 21st 2014



1762 Comments

Album Rating: 4.0

shame they broke up tho

promising stuff here

Digging: Pianos Become the Teeth - Keep You

Futures
February 21st 2014



9656 Comments

Album Rating: 4.0

Would've loved to hear a full length

TheMoreira
February 22nd 2014



7175 Comments

Album Rating: 3.5

A full length by these guys would have been tremendously appreciated for sure.

climactic
February 22nd 2014



18724 Comments


they released like 2 songs after this that werent nearly as good as anything on here, so the full length may have been a disappointment


dixoncocks
March 25th 2014



2476 Comments

Album Rating: 4.0

ok djudge djudy



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy