Opeth Heritage
» Back to review

Comments:Add a Comment 
BigPleb
May 15th 2013


37569 Comments

Album Rating: 4.0

Erm, no.

JamieTwort
Contributing Reviewer
May 15th 2013


21437 Comments


Ugh, no thanks.

BigPleb
May 15th 2013


37569 Comments

Album Rating: 4.0

I think I 2.5'd FoaBP, haha.

ButteryBiscuitBass
May 15th 2013


10163 Comments

Album Rating: 4.5

I 4.5'd the shit out of it. Anesthetize made me cum because Alex Lifeson.

ButteryBiscuitBass
May 15th 2013


10163 Comments

Album Rating: 4.5

But this is better.

JamieTwort
Contributing Reviewer
May 15th 2013


21437 Comments


FOABP is probably like a 2 or a 2.5 for me.

JamieTwort
Contributing Reviewer
May 15th 2013


21437 Comments


Dude wtf is up with that rating?

BigPleb
May 15th 2013


37569 Comments

Album Rating: 4.0

Bass, what the fuck is that rating?

ButteryBiscuitBass
May 15th 2013


10163 Comments

Album Rating: 4.5

Gotcha

ButteryBiscuitBass
May 15th 2013


10163 Comments

Album Rating: 4.5

Do you remember 'Gotcha' from Noel Edmunds' house party? Or am I showing my age?

JamieTwort
Contributing Reviewer
May 15th 2013


21437 Comments


lol what happened?

ButteryBiscuitBass
May 15th 2013


10163 Comments

Album Rating: 4.5

I changed my rating cos I knew Leb and possibly you would flip, escpecially after the FOABP incident.

JamieTwort
Contributing Reviewer
May 15th 2013


21437 Comments


No I don't remember that.

ButteryBiscuitBass
May 15th 2013


10163 Comments

Album Rating: 4.5

Man, I suck.

ButteryBiscuitBass
May 15th 2013


10163 Comments

Album Rating: 4.5

How old are you JT?

JamieTwort
Contributing Reviewer
May 15th 2013


21437 Comments


20, you?

ButteryBiscuitBass
May 15th 2013


10163 Comments

Album Rating: 4.5

26, bud.

BigPleb
May 15th 2013


37569 Comments

Album Rating: 4.0

19, I'm too young :/

Motiv3
May 15th 2013


8941 Comments

Album Rating: 2.5

FOAPB is 4-4.5.

ButteryBiscuitBass
May 15th 2013


10163 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah, but you've got a tremendous music taste for your age man and it will only get better. I literally was System of a Downing constantly when I was 19.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy