Brand New The Devil and God Are Raging Inside Me
» Back to review

Comments:Add a Comment 
demigod!
March 5th 2013


44417 Comments

Album Rating: 3.0

first time i heard this i was like wow sowing season rules damn emotions

then i fell asleep yeah

Digging: Portishead - Dummy

fromtheinside
March 5th 2013


18221 Comments


you wont know

Digging: Tragedy - Vengeance

DrMaximus
March 5th 2013


9278 Comments


Album chang'd my life

oltnabrick
March 5th 2013


30836 Comments


o dam


Digging: Yung Lean - Unknown Memory

Omaha
Staff Reviewer
March 5th 2013


10201 Comments

Album Rating: 4.4

I always wanted this to click, but I don't think it ever will.

Digging: The Contortionist - Language

FourthReich
March 5th 2013


17555 Comments

Album Rating: 4.5

that aesop av is sweet tho

Omaha
Staff Reviewer
March 5th 2013


10201 Comments

Album Rating: 4.4

Thanks, I hope it makes up for it. ;]

demigod!
March 5th 2013


44417 Comments

Album Rating: 3.0

yeah, aesop's the man

ohfoxxxycole
March 5th 2013


4353 Comments

Album Rating: 2.0

good man o m a h a

Omaha
Staff Reviewer
March 5th 2013


10201 Comments

Album Rating: 4.4

Well shit, you guys are flattering the hell outta me tonight. And you didn't even need to buy me drinks first

FourthReich
March 5th 2013


17555 Comments

Album Rating: 4.5

that's what I was implying Omaha and I'm planning on takin you out tonight

fromtheinside
March 5th 2013


18221 Comments


aesop making up for brand new omg what is the universe coming to

Chortles
March 5th 2013


17956 Comments

Album Rating: 3.0

good things that's what

demigod!
March 5th 2013


44417 Comments

Album Rating: 3.0

aesop> this band

Kman418
March 5th 2013


10480 Comments

Album Rating: 3.0

"first time i heard this i was like wow sowing season rules damn emotions

then i fell asleep yeah"

this

so much this

Digging: AIDS Wolf - Cities of Glass

Omaha
Staff Reviewer
March 5th 2013


10201 Comments

Album Rating: 4.4

Do you have a DS I can play when I wake up? If not, can I borrow your car keys in the morning? There must be a Play-N-Trade close to your house.

FourthReich
March 5th 2013


17555 Comments

Album Rating: 4.5

dude Gameboy color w/every pokemon game of that era

demigod!
March 5th 2013


44417 Comments

Album Rating: 3.0

sowing season is so damn misleading right

Kman418
March 5th 2013


10480 Comments

Album Rating: 3.0

it totally is

i was like "oh damn this is gonna live up to the hype isn't it" and then 10 minutes later "lol nope"

fromtheinside
March 5th 2013


18221 Comments


well his reviews are often long



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy