Embers Shadows
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Hawks
July 15th 2011


35838 Comments

Album Rating: 4.5

Why do you care? Lol

Relinquished
July 15th 2011


25214 Comments


you gotta learn bro you gotta learn



lrn2lrn

Hawks
July 15th 2011


35838 Comments

Album Rating: 4.5

I apologize.

ThyCrossAwaits
August 8th 2011


3055 Comments


Not sure how they got my email...but I just got a message from these guys asking me to join Facebook with one of my alt email accounts.

da fuck.

DarkNoctus
Contributing Reviewer
August 8th 2011


8899 Comments

Album Rating: 4.0

gotta learn to leaaaarn, hawks! :]

Tyrael
August 8th 2011


20901 Comments


Gotta 4.5 this Noctus :]

DarkNoctus
Contributing Reviewer
August 8th 2011


8899 Comments

Album Rating: 4.0

but I think it's excellent, you silly billy! :]

Hawks
August 8th 2011


35838 Comments

Album Rating: 4.5

Well now you just gotta thing it's .5 better than you already do!

Motiv3
August 14th 2011


8939 Comments

Album Rating: 4.0

Jumping on the bandwagon/hype train, this is amazing.

MoosechriS
August 14th 2011


5029 Comments

Album Rating: 4.0

The physical release is coming out in january on iconoclast records defo buyin it

Hawks
August 14th 2011


35838 Comments

Album Rating: 4.5

Still good to see people are enjoying this as much as I am.

DarkNoctus
Contributing Reviewer
August 14th 2011


8899 Comments

Album Rating: 4.0

probably my favorite black metal release so far this year :]

Hawks
August 16th 2011


35838 Comments

Album Rating: 4.5

Damn right Noctus!

Motiv3
August 17th 2011


8939 Comments

Album Rating: 4.0

metal album of the year.

TheSpirit
August 17th 2011


17930 Comments

Album Rating: 3.5

I don't know about that but its good

Tyrael
August 17th 2011


20901 Comments


metal album of the year.

yeah... no

Motiv3
August 17th 2011


8939 Comments

Album Rating: 4.0

in regards to black metal this year i admit i havent heard that much but in regards to everything else, it definitely is matoy to me.

Tyrael
August 17th 2011


20901 Comments


I agree that 2011 has been a pretty poor year but there have been quite a few really good BM releases nonetheless

and no I'm not talking about Deafheaven... ugh

Motiv3
August 17th 2011


8939 Comments

Album Rating: 4.0

lol this is a lot better than Deafheaven

TheSpirit
August 17th 2011


17930 Comments

Album Rating: 3.5

2011 has not been a poor year at all, you just haven't heard the right metal albums



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy