Vektor Black Future
» Back to review

Comments:Add a Comment 
XingKing
June 2nd 2013


10967 Comments

Album Rating: 4.0

Nah but I've hung out with Dave before. I went to high school with Frank, Blake and Kian

Geadom
June 2nd 2013


2827 Comments

Album Rating: 4.5

Need to re jam this and Outer Isolation, i need more AAAAAAAAAHHHHRGHHHHHSSS in my life

(2)

ChopSuey
June 2nd 2013


2392 Comments


Vektor k10 smg

ManaYoodSushai
June 14th 2013


90 Comments


just got the rerelease of this. OMG. amazing.

Geadom
June 15th 2013


2827 Comments

Album Rating: 4.5

Woke up in an alternate dimension, lotsa great albums bumped


Nebular projections pierce the fabric of space
The anti-being comes through

BLACK FUTUREEEEEEEEEEEEEEE

Vakarian12
June 16th 2013


3906 Comments

Album Rating: 4.0

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Digging: Ghost Brigade - IV - One with the Storm

ffs
June 25th 2013


4883 Comments

Album Rating: 4.5

any of you dudelords listened to demolition? moonbase is the only song that hasnt been rerecorded, hope it is on the next alb

http://www.youtube.com/watch?v=2pA64pnrhl4

Ovrot
June 25th 2013


10554 Comments

Album Rating: 4.5

yeah everyone is expecting moonbase on the next album it's gonna rule hard

Digging: Funeral Sex - Anal War

KILL
June 25th 2013


72131 Comments

Album Rating: 4.0

havent heard demolition, sweet voivod font though lol

Digging: Throwing Muses - Throwing Muses

pesbiros
June 25th 2013


547 Comments


ovrot lives, dude lets jam some tormentor

pesbiros
June 25th 2013


547 Comments


also the dude on this cover has a sweet fro

Geadom
June 26th 2013


2827 Comments

Album Rating: 4.5

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

FR33L0RD
July 18th 2013


1464 Comments

Album Rating: 5.0

This band is the artistic proof that thrash metal & intelligence can go together and
sound very good.

wacknizzle
August 14th 2013


13619 Comments

Album Rating: 4.0

agreed

Digging: Redwood Hill - Collider

Geadom
August 16th 2013


2827 Comments

Album Rating: 4.5

The cosmos, a flicker of the past
The cosmos, infinity at last

ARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIGHHHHHH

into the night

Invasion of the twilight

Tasty
August 21st 2013


35 Comments


Very good album, especially the vocal .. What a first album !

trainofconsequence
September 26th 2013


1442 Comments

Album Rating: 4.5

Fucking incredible album

ffs
January 17th 2014


4883 Comments

Album Rating: 4.5

god damn accelerating universe i mean holy shit for real now guys

Vakarian12
January 17th 2014


3906 Comments

Album Rating: 4.0

need to re-jam it's been a while

RunOfTheMill
February 22nd 2014


1542 Comments


Sweet this kicks ass.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy