At the Gates Slaughter of the Soul
» Back to review

Comments:Add a Comment 
FiveLeavesLeft
March 8th 2014


9838 Comments

Album Rating: 3.8

Just for comparison, haha. Nonetheless, this album quite rules

FiveLeavesLeft
March 8th 2014


9838 Comments

Album Rating: 3.8

Well maybe not rules, but is quite great

Jacquibim
Contributing Reviewer
March 8th 2014


14450 Comments

Album Rating: 3.5

Agreed, but I see what you're saying about the alternation thing, never really bothered me though.

Digging: Brian Eno - Ambient 4: On Land

FiveLeavesLeft
March 8th 2014


9838 Comments

Album Rating: 3.8

I think it bothers me more with new acts who are copycatting it so excessively, tbh

fromtheinside
March 19th 2014


18363 Comments


fuck, that av is brilliant pleb

Digging: Gehenna - Seen Through the Veils of Darkness

TheNotrap
March 21st 2014


8108 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Proto metalcore?


Digging: Threshold - For The Journey

Voivod
Staff Reviewer
March 21st 2014


6147 Comments

Album Rating: 4.0

You bet :-P

Digging: Raven Throne - ???????? ?????????

TheNotrap
March 21st 2014


8108 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Cheers Voivod.
Well deserved promotion. Sweet Sput upgrade.

Greyvy
April 26th 2014


4602 Comments


been diggin this hard lately idk why

Digging: Fat Pat - Ghetto Dreams

EvoHavok
April 26th 2014


1411 Comments

Album Rating: 4.5

Cuz it's m/

Digging: Evergrey - Hymns for the Broken

KILL
April 26th 2014


71856 Comments

Album Rating: 4.0

cos ur a poser sell out bitch who hasnt heard GARDENS

Digging: A Guy Called Gerald - Black Secret Technology

Greyvy
April 26th 2014


4602 Comments


ur right i haven't heard it is it better than this? (doubt it)

dun dun dun dun dun.....

GO!!!!!

KILL
April 26th 2014


71856 Comments

Album Rating: 4.0

nah its not but if u wana be elite get in line bitch

EvoHavok
April 26th 2014


1411 Comments

Album Rating: 4.5

It's different. Hear it.

RunOfTheMill
May 10th 2014


1474 Comments


holy fuck this rules

Verm
May 10th 2014


1002 Comments


5 this or die

Greyvy
May 10th 2014


4602 Comments


not even close! i like this though

InFlamesWeThrash666
May 10th 2014


1242 Comments

Album Rating: 5.0

5 or die [2]

Digging: Blut Aus Nord - Memoria Vetusta II: Dialogue with the Stars

Trebor.
Contributing Reviewer
May 10th 2014


50455 Comments

Album Rating: 4.0

worst user name ever

Digging: Viper the Rapper - You'll Cowards Don't Even Smoke Crack

InFlamesWeThrash666
May 10th 2014


1242 Comments

Album Rating: 5.0

Always wanted to be on top of a list



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy