Gorguts From Wisdom to Hate
» Back to review

Comments:Add a Comment 
emester
March 23rd 2015


7542 Comments

Album Rating: 5.0

It really is saying something when your 4th best album of 5 is a hard 4.5 tho

Digging: Blood Incantation - Starspawn

Flugmorph
March 23rd 2015


11225 Comments

Album Rating: 4.5

only a proper shit is a gorguts jam

Digging: Einsturzende Neubauten - Silence is Sexy

Hovse
March 23rd 2015


1490 Comments


would love to have this on vinyl..only got Erosion : [

emester
March 23rd 2015


7542 Comments

Album Rating: 5.0

Didint even know they pressed erosion on wax. That must be awesome to have

Hovse
March 23rd 2015


1490 Comments


nah i got the cd idk if they released it on wax tho

Dryden
March 23rd 2015


13505 Comments


gorguts best album

MO
March 23rd 2015


20841 Comments

Album Rating: 5.0

dryden knows

BigPleb
March 23rd 2015


46518 Comments

Album Rating: 5.0

Dryden confirmed.

Ryus
March 23rd 2015


11835 Comments

Album Rating: 4.5

production-wise this just sounds so much more massive than obscura

BigPleb
March 23rd 2015


46518 Comments

Album Rating: 5.0

It's just better in every way, Obscura isn't far away from being perfect either.



Simply the best DM band ever, there's no contest.

Ryus
March 23rd 2015


11835 Comments

Album Rating: 4.5

i'd argue with you there but yeah they're top 5 for sure

BigPleb
March 23rd 2015


46518 Comments

Album Rating: 5.0

There is no better discog man, no album below a high 4 is quite a feat.

Ryus
March 23rd 2015


11835 Comments

Album Rating: 4.5

best discog for a DM band agreed tied with death, but for overall best albums i prefer cryptopsy, immolation and incantation

TalonsOfFire
Staff Reviewer
March 23rd 2015


14872 Comments


Death's discography matches theirs

pissbore
March 23rd 2015


12343 Comments


finally gonna give this a spin tonight

Digging: Garroted - In the Court of Nyarlathotep

Avagantamos
March 23rd 2015


5116 Comments

Album Rating: 5.0

yeah death and gorguts are top 2 dm bands for me, by a pretty good margin. I'd probably go with death for my #1 overall spot. Gorguts has the more solid discog tho

Digging: Blood Incantation - Starspawn

Hawks
March 23rd 2015


45119 Comments

Album Rating: 5.0

Yeah they're my top 2 too. Immolation, Incantation, and Autopsy would round out the top 5. m/

Digging: Fen - Carrion Skies

pissbore
March 23rd 2015


12343 Comments


what'd you think of Global Chernobyl hawx?

Flugmorph
March 24th 2015


11225 Comments

Album Rating: 4.5

What have i done.

pissbore
March 24th 2015


12343 Comments


i enjoyed this album



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy