Modern Life Is War Witness
» Back to review

Comments:Add a Comment 
danielito19
August 18th 2014


8411 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah, I'm still playing in that stupid band/ 'Cause we all do what we gotta do, boys.

Hawks
August 29th 2014


36697 Comments

Album Rating: 5.0

God damn I love this so much. m/

Digging: Coalesce - 0:12 Revolution in Just Listening

XingKing
August 29th 2014


11090 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

I feel like their reunion has been pretty lackluster. Fever Hunting might as well not exist because literally no one talks about it and they seem to be only playing shows here and there with festivals but no real touring.

Hawks
August 29th 2014


36697 Comments

Album Rating: 5.0

Fever Hunting slays hard though.

XingKing
August 29th 2014


11090 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

It's good but I honestly never feel compelled to listen to it the way I need to listen to their other records. It just sort of exists and I enjoy it whenever I happen to put it on (jamming it now because you bumped Witness)

danielito19
August 29th 2014


8411 Comments

Album Rating: 4.5

witness is sooooooo fucking food

XingKing
August 29th 2014


11090 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

I wouldn't suggest eating whatever physical format you own this on, no

danielito19
August 29th 2014


8411 Comments

Album Rating: 4.5

i should probably go to bed



fuck tequila though

Hawks
August 29th 2014


36697 Comments

Album Rating: 5.0

I can't drink tequila, shit makes me so sick.

XingKing
August 29th 2014


11090 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Tequila helps people get naked. I'm a rum or whiskey kind of guy

fromtheinside
August 29th 2014


19698 Comments


rum is yum

ResidentNihilist
August 29th 2014


1257 Comments


modern life is hawks

EyesWideShut
August 29th 2014


3282 Comments


i thought Fever Hunting was p dull.. i was looking for that intensity that My Love My Way had, especially after the reunion.

Gestapo
September 4th 2014


778 Comments

Album Rating: 5.0

reminder



this rules

danielito19
September 4th 2014


8411 Comments

Album Rating: 4.5

we're not pretty and we're not rich



we're gonna have to fucking work for it

mryrtmrnfoxxxy
September 4th 2014


14257 Comments

Album Rating: 4.5

a well deserved bump

Digging: Built to Spill - Untethered Moon

Trebor.
Contributing Reviewer
September 4th 2014


51213 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

yeah

Digging: Hop Along - Painted Shut

Hawks
September 4th 2014


36697 Comments

Album Rating: 5.0

modern life is hawks [2]

Gestapo
September 5th 2014


778 Comments

Album Rating: 5.0

anybody got a 320 link that isnt down ill pay u 352 gp

ADV123
September 7th 2014


183 Comments

Album Rating: 3.0

Everyone really loves this record huh? I may have to give this a few more spins....



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy