Hinder All American Nightmare
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Ponton
Staff Reviewer
December 7th 2010


6013 Comments


it's really good to hear your voice say my name

SowingSeason
Staff Reviewer
December 7th 2010


19179 Comments


IT SOUNDS SO SWEET

SylentEcho
December 7th 2010


1591 Comments


haha, summary owns.

Digging: Sumack - Now Hear This

deathcap
December 7th 2010


20 Comments


SHIT. FUCK OFF, Hinder.

FatChickIrl
December 7th 2010


4095 Comments


lol country rock with autotune

deftones27
December 7th 2010


137 Comments


YOU GUYS SHOULD ALL CHANGE YOUR RATINGS TO FIVE SO THIS BECOMES A VERY HIRGH RATED ALBUM

Defeater
December 7th 2010


5782 Comments


chick on the cover looks like she's from flint

ShadowRemains
December 7th 2010


22446 Comments

Album Rating: 1.0

makes me think of W.T.P.

Digging: Cemetery (US) - Wind and Shadows

Defeater
December 7th 2010


5782 Comments


"makes me think of W.T.P."

yeah that's Flint

JasonStatham
December 7th 2010


21 Comments


Not even gonna listen to this goddamn shit.

All you pussies giving it a 5, get a life you fucking chumps.

tinosasso
December 7th 2010


1 Comments


Yes this album is "generic" and yes it resembles "nickelback", but tis' what the Genre has became in the US. If any1 wants to listen to some good ole'
"hard rock" you must check out Sweden. Bands like Crashdiet, Crazy Lixx and Hardcore Superstar put these US bands to shame. Yes they may look like lil' girls with their long hair, but they kick ass nonetheless. OH and F#$@ Kanye West.

ShadowRemains
December 7th 2010


22446 Comments

Album Rating: 1.0

roflmao

Skybreaker
December 7th 2010


622 Comments


Not these guys again

Ponton
Staff Reviewer
December 7th 2010


6013 Comments


idk guys i wanna listen to those swedish bands

ShadowRemains
December 7th 2010


22446 Comments

Album Rating: 1.0

Crazy Lixx lol

juiceviaorange
December 7th 2010


286 Comments


what a pisspoor excuse of a band

KimmsightMatters
December 7th 2010


6146 Comments


Does Hinder think that if their album art consists of a scantily clad woman's cleavage they will sell more records?




That being said there are two songs by them I really like. Sorry Sputnik.

FyodorDostoevsky
December 7th 2010


412 Comments


"Does Hinder think that if their album art consists of a scantily clad woman's cleavage they will sell more records?"

I'm sure it does sell more records. People are sheep.

KimmsightMatters
December 7th 2010


6146 Comments


That's probably true actually.
All the 14 year olds that want to look cool in front of their friends? Haha.

FyodorDostoevsky
December 7th 2010


412 Comments


That, and men are thinking about boobs more often than not. Sex sells, sadly.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy