Kanye West My Beautiful Dark Twisted Fantasy
» Back to review

Comments:Add a Comment 
GiaNXGX
February 27th 2013


4867 Comments

Album Rating: 2.0

he would look, i mean, fuckin ridiculous

demigod!
February 27th 2013


45286 Comments

Album Rating: 4.0

this albums more about the guest features anyways

Digging: Black Sabbath - Master of Reality

Aids
Contributing Reviewer
February 27th 2013


24118 Comments

Album Rating: 5.0

"http://www.youtube.com/watch?v=qpwyOm2uZvc"

lol what a hypocritical dipshit

"not interested in this chode's ramblings"

agreed pretty much, unless it's in album form

Kanye is a fucking retard and I would probably kick him in the dick given the chance. Regardless, 5/5. Album fucking rules. Rap/pop/false-hop, whatever the hell it is, I don't care it's awesome.

Digging: Mitski - bury me at makeout creek

demigod!
February 27th 2013


45286 Comments

Album Rating: 4.0

this album has some great guest verses

JizzInMyPants
February 27th 2013


2399 Comments

Album Rating: 4.0

when are you guys going to realize that doing stunts like that is getting him money and a seat in pop culture for the next couple decades.

He probably does it for show. Smart man if he is.

Gwyn.
February 27th 2013


15332 Comments


they're not good either.


wtf

Digging: Grief - Come to Grief

Aids
Contributing Reviewer
February 27th 2013


24118 Comments

Album Rating: 5.0

"he's such a dumbass people just clammer to buy up his albums despite hating him."

well I mean if the music is awesome then yeah I'm gonna buy the album. 808s was trash but I liked this so I bought it. I don't care who the person is, if they're stupid or egotistical or whatever, I want this in my collection.

demigod!
February 27th 2013


45286 Comments

Album Rating: 4.0

Jay Z, Pusha T, Raekwon, Rick Ross, Swizz Beatz (i think thats the one) and even fucking Nicki Minaj (weird right) all had solid verses imo

Gwyn.
February 27th 2013


15332 Comments


when are you guys going to realize that doing stunts like that is getting him money and a seat in pop culture for the next couple decades.

He probably does it for show. Smart man if he is.


I'd probably do it too not gonna lie

Asshole or not i'll still be a legend with more money than i could ever want so fuck it

oltnabrick
February 27th 2013


31683 Comments


bon iver was solid

Digging: Jefre Cantu-Ledesma - A Year With 13 Moons

demigod!
February 27th 2013


45286 Comments

Album Rating: 4.0

yea bon iver was surprising

Gwyn.
February 27th 2013


15332 Comments


Wasn't Bon Iver a sample

Also andcas are you saying Raekwon wasn't good

demigod!
February 27th 2013


45286 Comments

Album Rating: 4.0

bon iver was on a couple tracks i think

demigod!
February 27th 2013


45286 Comments

Album Rating: 4.0

whatever. i thought they were solid. the beats is the main reason why i like this anyways.

JizzInMyPants
February 27th 2013


2399 Comments

Album Rating: 4.0

best verses is kanye and the last verse on so appalled, also nicki's verse on monster is near masterful

Jayz is wack as fuck on this, damn near ruined every song he was on

YankeeDudel
February 27th 2013


9313 Comments

Album Rating: 3.0

all of the blythes

Digging: Land Of Kush - Against The Day

demigod!
February 27th 2013


45286 Comments

Album Rating: 4.0

yeah maybe Jay wasn't one of the better ones. i haven't heard this in over a year so memory is a bit fuzzy.

and yeah Kanye's got a great flow on this album, his rapping is better than ever i think

Gwyn.
February 27th 2013


15332 Comments


"Nicki Minaj"

how many hashtags bro


That was probably Nicki Minaj's strongest performance ever so dismissing it just because of the name is fucking dumb


Jayz is wack as fuck on this, damn near ruined every song he was on


Yeah Jay-z is just awful, I can't stand anything by him outside of Reasonable Doubt

Kris.
February 27th 2013


12520 Comments


this was nicki minaj's only good performance. that is an absolute fact.

demigod!
February 27th 2013


45286 Comments

Album Rating: 4.0

yeah. and it turned out to be really fucking good.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy