Led Zeppelin Led Zeppelin II
» Back to review

Comments:Add a Comment 
NightProwler
February 15th 2013


6415 Comments

Album Rating: 4.5

HtWWW is my fav, but this is their best studio, IMO

Digging: RVIVR - The Beauty Between

CK
February 15th 2013


4928 Comments

Album Rating: 4.5

IV will always be my favorite, then III.

Digging: Death - Human

NightProwler
February 15th 2013


6415 Comments

Album Rating: 4.5

All are good, so it's no problem, though

ckunke002
February 15th 2013


1033 Comments

Album Rating: 5.0

Ehh Coda

ViperAces
February 15th 2013


12466 Comments


HtWWW? what album is that?

ButteryBiscuitBass
February 15th 2013


10048 Comments

Album Rating: 4.0

How the west was won. Live album.

NightProwler
February 15th 2013


6415 Comments

Album Rating: 4.5

Well OK, Coda isn't that good. But it's not... bad... lol.

And yeah, it's How the West Was Won. Finally got around to buying it about a week or two ago on sale, stellar price (70 crowns, which is about 10-12 dollars. Pretty good for a triple live-album)

ckunke002
February 15th 2013


1033 Comments

Album Rating: 5.0

Yeah no doubt.. it's just faced up against classics upon classics

facupm
February 15th 2013


8018 Comments

Album Rating: 5.0

HtWWW is awesome

Digging: Dissect - Swallow Swouming Mass

ckunke002
February 15th 2013


1033 Comments

Album Rating: 5.0

I hate how this band sometimes gets pigeonholed with all the overrated formulaic classic rock radio bands. They have so much good material, the radio just plays same 2 or 3 over and over and over so a lot of the general public figure they're just like the rest of em..

CK
February 15th 2013


4928 Comments

Album Rating: 4.5

But it's not... bad... lol.


uh

evilford
April 3rd 2013


22797 Comments

Album Rating: 4.5

shake for me girl

Digging: Burial (NL) - Relinquished Souls

evilford
April 3rd 2013


22797 Comments

Album Rating: 4.5

the break towards the end of heartbreaker is still one of the best things ever

NightProwler
April 4th 2013


6415 Comments

Album Rating: 4.5

the break towards the end of heartbreaker is still one of the best things ever [2]

facupm
April 4th 2013


8018 Comments

Album Rating: 5.0

this album is one of the best things ever

tommygun
April 4th 2013


24988 Comments


good album yeah

WhiteNoise
April 4th 2013


3210 Comments

Album Rating: 3.5

It's good but I never really jizzed over it like with the rest of their albums.

pissbore
April 4th 2013


9935 Comments


Ehh Coda


coda is a compilation so it doesnt really count, we're gonna groove is one of their best songs tho

VanSchuldiner
April 4th 2013


659 Comments

Album Rating: 4.5

Zeppelin to the maaax

solongatlast
April 4th 2013


198 Comments


I've been thinking of listening to more of these guys, where should I start?

Digging: Thom Yorke - Tomorrow's Modern Boxes



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy