Katy Perry Teenage Dream
» Back to review

Comments:Add a Comment 
robertsona
Staff Reviewer
August 24th 2010



15012 Comments


if "Such an excellent rack." is a prerequisite to liking a sputnik user more than you should be in love with everyone on this site lol

eternium
August 24th 2010



16337 Comments


You know what I like?







Katy Perry's rack.

Winsomniac
August 24th 2010



7968 Comments


It's a very nice rack.

eternium
August 24th 2010



16337 Comments


[img]http://cdn.idontlikeyouinthatway.com//pictures/20090913/Katy%20Perry%202009%20MTV%20VMAs/Katy_Perry_2009_MTV_Video_Music_Awards_banner.jpg[/img]

Winsomniac
August 24th 2010



7968 Comments


One of her boobs is winking at me. That's not even fair.

Ire
August 24th 2010



41754 Comments


All kidding aside I couldn't agree more with Rudy's review.

PanasonicYouth
August 24th 2010



7411 Comments


all kidding aside i want to fuck katy perry

eternium
August 24th 2010



16337 Comments


All kidding aside - BOOBS.

Circa4life
August 24th 2010



289 Comments


Do want her!

Beauville88
August 24th 2010



221 Comments


I rather enjoyed this review. POS'deeerrrrrrrrrrrrrrr a hearty pat on the back!

Comatorium.
August 25th 2010



4106 Comments


i like how when a staff member puts out a negative review and the album rating drops drastically. album is average as best tho. gaga>perry>>>>aids>ke$ha.

Comatorium.
August 25th 2010



4106 Comments


that is a fine rack though....

MIRAI87
August 25th 2010



249 Comments


that is a fine rack though....(2)

Royd Rage
August 25th 2010



419 Comments


i wish this was an actual letter...i would also pay a lot of money to see katy read it lol

Voivod
Staff Reviewer
August 25th 2010



6005 Comments


i just listened/viewed her video featuring Snoop Doggy Dog.....

omg it is so lameeeeeeeeeee! lol

Digging: Troldhaugen - Obzkure Anekdotez For Maniakal Massez

Obfuscation24
August 25th 2010



3939 Comments


I'd have sexual intercourse purely for reproductive purposes in the missionary position with Katy Perry.

Winsomniac
August 25th 2010



7968 Comments


BMTH:Deth Mehtul Pie-oh-nearz!

Also, (insert comment about Katy Perry's boobs here)

Aaron
August 25th 2010



651 Comments


I don't care about the music, she makes my heart flutter like a moth at a lamp.

Spare
August 25th 2010



5271 Comments


she looks kinda gross compared to zooey though

but god damn would i bag it and fuck the shit out of it

eternium
August 25th 2010



16337 Comments


In other words, you have much more of a chance of getting with Katy.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy