King Crimson In the Court of the Crimson King
» Back to review

Comments:Add a Comment 
JamieTwort
Contributing Reviewer
March 27th 2013


22018 Comments


Thank you Mikael, that means a lot coming from you.

RadicalEd
March 28th 2013


3114 Comments

Album Rating: 4.5

Fuck kanye West for sampling that 21 first century line.



Digging: Secret Circuit - Cosmic Vibrations

sideburndude
March 28th 2013


2782 Comments

Album Rating: 4.5

y

RadicalEd
March 28th 2013


3114 Comments

Album Rating: 4.5

Also this is groundbreaking shit and all. But the jam part on Moonchild is not great, also I'm not a fan of Epitaph...

"21st Century shizoid man" is the greatest shit ever tho.

JamieTwort
Contributing Reviewer
March 28th 2013


22018 Comments


wtf bro, Epitaph is like the best song ever.

sixdegrees
March 28th 2013


17908 Comments


epitaph is my favorite song on the album damn

Digging: Ted Nugent - Shutup&jam!

toxin.
March 28th 2013


12816 Comments

Album Rating: 4.5

agreed

JamieTwort
Contributing Reviewer
March 28th 2013


22018 Comments


Same. It's prob my second favourite KC song overall.

RadicalEd
March 28th 2013


3114 Comments

Album Rating: 4.5

Really? I like everything else on this better. Except the part where moonchild just stops and bleep blops randomly for a few minutes.

JamieTwort
Contributing Reviewer
March 28th 2013


22018 Comments


Damn. It's up there with my favourite prog songs ever.

RadicalEd
March 28th 2013


3114 Comments

Album Rating: 4.5

Well good for you and everybody else who loves it!

I don't know... it's not bad by any means, but i think it drags.

ViperAces
March 28th 2013


12508 Comments


epitaph is prob my fav here

JamieTwort
Contributing Reviewer
March 28th 2013


22018 Comments


Well good for you and everybody else who loves it!


Obvioulsy it all comes down to opinions. I'm just stating my opinion like you stated yours.

RadicalEd
March 28th 2013


3114 Comments

Album Rating: 4.5

yeah man of course. It wasn't meant to come of aggressive or dismissive you know, sometimes i phrase stuff wrong because it's my second language and all.

I basically just meant what you stated now.

OmairSh
March 28th 2013


11924 Comments

Album Rating: 4.5

So many 4.5s

RadicalEd
March 28th 2013


3114 Comments

Album Rating: 4.5

may have to bump because opener and closer are so darn epic.

JamieTwort
Contributing Reviewer
March 28th 2013


22018 Comments


@Radical: It's all good bro. I wouldn't have guessed that English was your second language, you speak (or rather type) it very well.

pissbore
March 28th 2013


9934 Comments


im probably the only human that likes i talk to the wind more than epitaph

RadicalEd
March 28th 2013


3114 Comments

Album Rating: 4.5

thx. It's all good usually I guess, but I gotta pay attention to it, sometimes german thought process does not translate very well into the english language.
I couldn't tell from your reaction, if it came off aggressive or something.

OmairSh
March 28th 2013


11924 Comments

Album Rating: 4.5

Jamie how about a change of avatar? It's legendary and all but dude you can't prog if yuo don't
occasionally change things up right? :D



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy