King Crimson In the Court of the Crimson King
» Back to review

Comments:Add a Comment 
oltnabrick
January 10th 2013


35695 Comments

Album Rating: 3.5

idk hes kinda dead ya know

Digging: Babyfather - 419

Chortles
January 10th 2013


19336 Comments

Album Rating: 4.0

Necrophilia is ok

Digging: Arab Strap - Elephant Shoe

oltnabrick
January 10th 2013


35695 Comments

Album Rating: 3.5

its ok for u and Jimi

Propose
January 17th 2013


959 Comments

Album Rating: 3.0

oh moonchiiiiiiiiiiiild rocks

KILL
January 17th 2013


78775 Comments

Album Rating: 5.0

dancing in the shallows of a riiiiiiivvvveeeeerrrrr

Digging: Metallica - Hardwired... to Self-Destruct

DrMaximus
January 17th 2013


12009 Comments


a page of 5's m/

Yazz_Flute
January 22nd 2013


18938 Comments

Album Rating: 4.5

Man the past few days I've been all like "Larks' Tongues and Discipline are the best King Crimson albums" but I'm listening to this right now again and I dunno man.

MeatSalad
January 22nd 2013


16566 Comments

Album Rating: 4.5

This beats em all

demigod!
January 22nd 2013


48873 Comments

Album Rating: 4.5

def best KC



Yazz_Flute
January 22nd 2013


18938 Comments

Album Rating: 4.5

21st Century Schizoid Man is such a fucking classic tragic jesus I try not to make sweeping claims like that but it's so good fuck

demigod!
January 22nd 2013


48873 Comments

Album Rating: 4.5

I try not to make sweeping claims too. But it's one of the greatest fucking songs

oltnabrick
January 22nd 2013


35695 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah 5 it

demigod!
January 22nd 2013


48873 Comments

Album Rating: 4.5

I knew you would say that

oltnabrick
January 22nd 2013


35695 Comments

Album Rating: 3.5

I just want what's best for you

demigod!
January 22nd 2013


48873 Comments

Album Rating: 4.5

he was talking about the previous page but the juxtaposition is lol

DrMaximus
January 22nd 2013


12009 Comments


lol Unfortunately, I can't predict future posts/ratings, potato.

oltnabrick
January 22nd 2013


35695 Comments

Album Rating: 3.5

enough is enough. 5 it forever

demigod!
January 24th 2013


48873 Comments

Album Rating: 4.5

so yeah



this still isn't a 5 :[

Chortles
January 24th 2013


19336 Comments

Album Rating: 4.0

o well



u tried and that is what matters

demigod!
January 24th 2013


48873 Comments

Album Rating: 4.5

i legit thought it was until I got to Moonchild

its not even the random derpings that bother me that much, its just kind of average compared to the rest imo



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy