Queens of the Stone Age Songs for the Deaf
» Back to review

Comments:Add a Comment 
WhiteNoise
April 17th 2014


3434 Comments

Album Rating: 5.0

Dude all of year 12 is a Holiday, Jesus.

tempest--
April 17th 2014


18387 Comments


hahah agreed

BigPleb
April 17th 2014


45748 Comments

Album Rating: 4.5

Not in Pomland :[

mryrtmrnfoxxxy
May 13th 2014


14641 Comments

Album Rating: 3.5

what is this 'the real song for the deaf' on spotify wtf threw me off

Digging: Dinosaur Jr. - Give a Glimpse of What Yer Not

Green Baron
May 13th 2014


22345 Comments

Album Rating: 4.0

gimme some more gimme so more

Digging: Riverside - Second Life Syndrome

Kman418
June 19th 2014


13215 Comments

Album Rating: 4.5

i'd consider this and rated r two of my favorite albums but for some reason i still dont feel like i care about this band a whole lot and dont feel the urge to listen to anything else theyve made

Slut
July 25th 2014


4057 Comments


Riff at the start of gonna leave you is so cool yo

TalonsOfFire
Staff Reviewer
July 26th 2014


15049 Comments

Album Rating: 5.0

Lots of cool riffs on here

Digging: The Pineapple Thief - Your Wilderness

FearThyEvil
July 27th 2014


14491 Comments

Album Rating: 5.0

Fuck it, dropping a 5 on this. Only 2 meh songs really.

BMDrummer
July 27th 2014


13701 Comments

Album Rating: 5.0

agreed hard, this flows so damn well too

FearThyEvil
July 27th 2014


14491 Comments

Album Rating: 5.0

Six Shooter and Another Love Song were the two tracks I'm very "eh" about. I barely even count Six Shooter though considering how short it is.

BMDrummer
July 27th 2014


13701 Comments

Album Rating: 5.0

yeah me too, although I dig Another Love Song

FearThyEvil
July 27th 2014


14491 Comments

Album Rating: 5.0

It might grow on me but for some reason it just didn't stick with me.

TalonsOfFire
Staff Reviewer
July 27th 2014


15049 Comments

Album Rating: 5.0

Last album where they were stoner rock really

LepreCon
July 27th 2014


5088 Comments

Album Rating: 5.0

Last album where they ruled absolute face rather than simply ruled really.

TalonsOfFire
Staff Reviewer
July 27th 2014


15049 Comments

Album Rating: 5.0

Clockwork is also a 5

Slut
July 28th 2014


4057 Comments


gimme some more gimme some more

mryrtmrnfoxxxy
July 28th 2014


14641 Comments

Album Rating: 3.5

worst qotsa haha

fallenbird
July 28th 2014


4265 Comments

Album Rating: 4.5

lol no

Slut
July 28th 2014


4057 Comments


woooooooooooooow


worst user haha



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy