Anathema We're Here Because We're Here
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Buccaneer
November 24th 2012


692 Comments

Album Rating: 4.5

A Simple Mistake is the best thing these guys ever made

OmairSh
November 24th 2012


12573 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah that's a good song, as is The storm before the calm

Digging: Symphony X - Underworld

OmairSh
December 3rd 2012


12573 Comments

Album Rating: 4.0

Everything's intro, damn

DarkNoctus
December 3rd 2012


9237 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

wings of god

johnnydeking29
December 3rd 2012


10437 Comments

Album Rating: 4.5

Wings of God is a weird song, rules tho

Digging: John Zorn - Pellucidar

conesmoke
December 13th 2012


5376 Comments

Album Rating: 4.0

this album is so incredibly wussy



OmairSh
December 13th 2012


12573 Comments

Album Rating: 4.0

It's mature. Dude A Simple Mistake

benkim
December 13th 2012


2319 Comments

Album Rating: 4.5

Wussy? Wtf!

OmairSh
December 13th 2012


12573 Comments

Album Rating: 4.0

He's just pulling legs

KILL
December 13th 2012


74239 Comments

Album Rating: 3.5

roll the bones>

OmairSh
December 13th 2012


12573 Comments

Album Rating: 4.0

Weather Systems> RTB

johnnydeking29
December 13th 2012


10437 Comments

Album Rating: 4.5

Anathema>Rush>most music

OmairSh
December 13th 2012


12573 Comments

Album Rating: 4.0

Alrighty then

OmairSh
December 25th 2012


12573 Comments

Album Rating: 4.0

Mother can you hear me



Can you tell me are you there

conesmoke
December 25th 2012


5376 Comments

Album Rating: 4.0

dreaming light is sooo meh... Thin air & Angels walk among us are both pretty cool tho.

johnnydeking29
December 25th 2012


10437 Comments

Album Rating: 4.5

Finally heard this

Dreaming Light ain't bad; is better than Angels, Thin Air rules face tho

conesmoke
December 25th 2012


5376 Comments

Album Rating: 4.0

fair enough, i think it's boring as bat shit.

johnnydeking29
December 25th 2012


10437 Comments

Album Rating: 4.5

Fair play

A Simple Mistake holyshit...

conesmoke
December 25th 2012


5376 Comments

Album Rating: 4.0

going to give that song another listen today, and i will get back to you.

JizzInMyPants
December 25th 2012


2432 Comments

Album Rating: 3.5

just gonna say this again, the demo version of angels walk among us (with douglas Lee I think) is so much better than the one on here. Check it out on youtube



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy