Janelle Monae The ArchAndroid
» Back to review

Comments:Add a Comment 
treeqt.
August 20th 2014


13191 Comments


kimbra 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Digging: Dmitri Shostakovich - Cello Concerto No. 1 in E-flat major, Opus 107

Slut
August 20th 2014


3215 Comments


love her new album idgaf

deathschool
August 20th 2014


12065 Comments

Album Rating: 4.0

Idgaf is a very different sound for her. I'll say that.

Digging: Single Soul - beauty and despair found in otherwise empty places

Slut
August 20th 2014


3215 Comments


lol

chesse13
September 8th 2014


4301 Comments

Album Rating: 4.5

Should I listen to this with the lyrics

Xar
September 8th 2014


1652 Comments

Album Rating: 5.0

def do so

chesse13
September 12th 2014


4301 Comments

Album Rating: 4.5

Marry me pls

AmericanFlagAsh
October 17th 2014


1915 Comments

Album Rating: 4.0

Songs 2-7 are amazing and all placed in a row together like that

Digging: Susanne Sundfor - Ten Love Songs

Cygnatti
November 20th 2014


23498 Comments

Album Rating: 4.5

haven't jammed this in months but it's still probs a hard 5/4.5

Digging: Robert Johnson - The Complete Recordings

MOJ
December 4th 2014


219 Comments


So fiiiinee

Kman418
December 15th 2014


11636 Comments


i love this

Digging: Jeff Rosenstock - We Cool?

treeqt.
December 15th 2014


13191 Comments


still havent listened lol xD

Cygnatti
December 15th 2014


23498 Comments

Album Rating: 4.5

: )

Ryus
December 15th 2014


6431 Comments


whoa a 5

yea heard this once and it was ok but i dig her next one more

Cygnatti
December 15th 2014


23498 Comments

Album Rating: 4.5

Electric lady is a more quaint and straight-forward, brand of unfiltered funk. Many quality jams to be had on there, but it's far

less ambitious and interesting tbh.

Ryus
December 15th 2014


6431 Comments


yeah haha that was just my initial reaction. this definitely had some cool stuff but ill need to relisten

Cygnatti
December 15th 2014


23498 Comments

Album Rating: 4.5

I still dig it tons. Probs more than I should. T/t is such a jammmmm

Keyblade
December 15th 2014


15770 Comments


Electric laaaydaaaay

Digging: PINKSHINYULTRABLAST - Everything Else Matters

RosaParks
January 26th 2015


15300 Comments

Album Rating: 4.5

ive listened to this like twice before but jammed the hell out of electric lady and I'm just now realizing that this is better. Electric Lady needed a song like Come Alive

RosaParks
February 21st 2015


15300 Comments

Album Rating: 4.5

new 5 song ep this year. super excited



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy