Death The Sound of Perseverance
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Atrophy
January 24th 2014


853 Comments

Album Rating: 3.5

only death i haven't heard, if it's better than human then damn

Gwyn.
January 24th 2014


16853 Comments


Vox in this r p bad

Kris.
January 24th 2014


13551 Comments


don't listen to me tho cuz I've only heard human and this and I just prefer the production and vocals on this a lot more

JamieTwort
Contributing Reviewer
January 24th 2014


25878 Comments


Definitely not better than Human. Not even close imo.

DominionMM1
January 24th 2014


13276 Comments

Album Rating: 4.0

close but not quite

Kris.
January 24th 2014


13551 Comments


@Jamie you also think freewheelin' bob dylan is only a 3.5 so i can't exactly take your opinion seriously no offense of course

DominionMM1
January 24th 2014


13276 Comments

Album Rating: 4.0

dude have you really not heard symbolic?

Kris.
January 24th 2014


13551 Comments


nah not yet

JamieTwort
Contributing Reviewer
January 24th 2014


25878 Comments


Freewheelin's closer to a 4 personally but when I was writing my review (and thus looking at it more objectively) I couldn't
really give it higher than a 3.5 taking its flaws into account.

DominionMM1
January 24th 2014


13276 Comments

Album Rating: 4.0

get on that man. i mean this and human are awesome but symbolic is on a ho nubba levo.

Kris.
January 24th 2014


13551 Comments


dude voice of the soul tho
fuck
fuuuck

JamieTwort
Contributing Reviewer
January 24th 2014


25878 Comments


Also you think Freewheelin' is Bob Dylan's best album so I can't really take your opinions seriously either ;)

evilford
January 24th 2014


35414 Comments

Album Rating: 4.0

go listen to symbolic right now. 10 seconds left or your soul is doomed

Kris.
January 24th 2014


13551 Comments


im gonna finish listening to this and then listen to symbolic calm down guys

evilford
January 24th 2014


35414 Comments

Album Rating: 4.0

ok, calming down, deep brefs

Necrotica
February 2nd 2014


10583 Comments

Album Rating: 4.7

hard metalz

ValarMorghulis
February 14th 2014


829 Comments

Album Rating: 4.5

a moment of clarity is the best song on this

KILL
February 14th 2014


78775 Comments

Album Rating: 4.5

cant chooze

Digging: Metallica - Hardwired... to Self-Destruct

CalculatingInfinity
February 14th 2014


6293 Comments

Album Rating: 4.0

Voice of the Soul obv

Judio!
Contributing Reviewer
February 14th 2014


8289 Comments

Album Rating: 4.5

nah, Spirit Crusha

Digging: u-Ziq - Lunatic Harness



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy