Dream Theater Images and Words
» Back to review

Comments:Add a Comment 
NeroCorleone80
February 15th 2013



28414 Comments

Album Rating: 4.0

Take the Time is soooo good

OmairSh
February 16th 2013



10058 Comments

Album Rating: 4.5

Ah

Digging: Mercyful Fate - Don't Break the Oath

KILL
February 16th 2013



70599 Comments

Album Rating: 4.5

dream theater ar ethe only fuckin band that matters wow

Digging: Gal Costa - Gal Costa

Titan
February 16th 2013



4799 Comments


one of the best progressive metal albums ever

Trebor.
Contributing Reviewer
February 17th 2013



49801 Comments

Album Rating: 4.5

Fuck I always forget how amazing this is

Digging: Empire! Empire! (I Was a Lonely Estate) - You Will Eventually Be Forgotten

bloc
March 5th 2013



34679 Comments

Album Rating: 3.5

I love Wait For Sleep

Digging: Anberlin - Lowborn

Parallels
March 5th 2013



6640 Comments

Album Rating: 5.0

If you're a prog metal drummer then this album is God

Trebor.
Contributing Reviewer
March 5th 2013



49801 Comments

Album Rating: 4.5

Even though his drums sounded like shit on this album

deftonesrock420
March 5th 2013



164 Comments


triggered snare was hip bitch

BigHans
March 6th 2013



26455 Comments

Album Rating: 4.5

Best prog metal album by a mile

deftonesrock420
March 6th 2013



164 Comments


operation mindcrime>

NightmareCinema16
March 6th 2013



2016 Comments

Album Rating: 5.0

Yeah, probably.

ViperAces
March 6th 2013



12376 Comments


take the time rules hrd

Titan
March 6th 2013



4799 Comments


this album rules......but mindcrime's on another stratosphere...

ViperAces
March 6th 2013



12376 Comments


seems like a sweet badn

ViperAces
March 6th 2013



12376 Comments


the vox here are a lot better than i remembered on pt.2

JamieTwort
Contributing Reviewer
March 6th 2013



20014 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah, this album has Labrie's best vocal performance.

ViperAces
March 6th 2013



12376 Comments


jams hard \m/

NeroCorleone80
March 6th 2013



28414 Comments

Album Rating: 4.0

More like p/

johnnydeking29
March 6th 2013



8996 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah, this album has Labrie's best vocal performance.

Nah bro; Awake
He rules here for sure tho

Digging: Naked City - Radio



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy