Strapping Young Lad City
» Back to review

Comments:Add a Comment 
MikeC26
May 4th 2013


3326 Comments

Album Rating: 5.0

Room 429 is to this album what a snaggle tooth is to an otherwise breathtaking girl.



Still a 5

JokineAugustus
May 13th 2013


8561 Comments

Album Rating: 5.0

idk. I still liked room 429, though it definitely isn't the best track. Its a cover though isn't it?

Hawks
May 13th 2013


47388 Comments

Album Rating: 4.5

This and Alien are both very close to being 5's for me.

Digging: Wiegedood - De Doden Hebben het Goed II

BigPleb
May 13th 2013


48710 Comments

Album Rating: 5.0

Easy 5, it's time Dem.

cagedescending
May 13th 2013


4124 Comments


Easy 5


Lambda
May 13th 2013


2652 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

I actually love Room 429, fits perfectly on the album imo

mindleviticus
May 19th 2013


8922 Comments


Okay.......this is so goddamn heavy

Insurrection
Contributing Reviewer
May 19th 2013


24114 Comments

Album Rating: 4.5

first listen mindle?

mindleviticus
May 19th 2013


8922 Comments


Yep. I've kept off most of Devin Townsend's stuff excluding the new album (Epicloud, which I didn't really like) and The Hummer and Devlab (which I love). But I'm gonna get to all of his stuff real soon.

So far though.... my god

Hawks
May 19th 2013


47388 Comments

Album Rating: 4.5

I love this and Alien, but I've never really had any interest in checking out Devin's other stuff, even though everyone says it's awesome for the most part.

demigod!
May 19th 2013


49044 Comments

Album Rating: 4.5

DUDE

Digging: Power Trip - Nightmare Logic

mindleviticus
May 19th 2013


8922 Comments


fuck

I just wanna kill some people right now, this music's smashing my organs

facupm
May 20th 2013


11203 Comments

Album Rating: 4.5

This is heavy shit.

Sapient.
May 27th 2013


1109 Comments

Album Rating: 5.0

One word I'd use to describe this record: Dense.



One of the greatest heavy metal records of all time, definitely in my top 5

BigPleb
June 10th 2013


48710 Comments

Album Rating: 5.0

All Hail the New Flesh is pretty much the best song ever.

bach
June 10th 2013


15394 Comments


I'M SO SOOOORRRYYYYYY

Digging: Telstar Ponies - In The Space Of A Few Minutes

BigPleb
June 10th 2013


48710 Comments

Album Rating: 5.0

(FOR YOU)

bach
June 10th 2013


15394 Comments


Best song on the album

BigPleb
June 10th 2013


48710 Comments

Album Rating: 5.0

By a country mile.



I know Detox is repetitive, but that groove is so fucking infectious.

thumbcrusher
June 10th 2013


3741 Comments

Album Rating: 5.0

have lost my copy i feel my life becoming ever more pointless



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy