The Dillinger Escape Plan Option Paralysis
» Back to review

Comments:Add a Comment 
BigPleb
May 13th 2013



35987 Comments

Album Rating: 4.5

Haha.

Digging: Arc Iris - Arc Iris

RivalSkoomaDealer
May 14th 2013



747 Comments

Album Rating: 4.5

My primary reaction from the new DEP was to listen to this again. And it's been in pretty constant rotation since last week. Haven't heard it this many times on repeat since the first few months it was out.

Still dig the new stuff though. Just not as memorable overall.

Digging: The Underachievers - Cellar Door: Terminus Ut Exordium

oltnabrick
May 14th 2013



30618 Comments


the new album is better than this teehee

Digging: Volcanic Queen - Sullen Empire

DrMaximus
May 14th 2013



9148 Comments


Yeah, this album is sweet. Good Neighbour is amazing.

DrMaximus
May 14th 2013



9148 Comments


Lol Oltna. Silly Oltna.

oltnabrick
May 14th 2013



30618 Comments


no this album is turkey on ice


tempest--
May 21st 2013



13192 Comments


DON'T YOU EVER TRY TO BE MORE THAN YOU WERE DESTINED FOR
OR ANYTHING WORTH FIGHTING FOR

Digging: Kimbra - The Golden Echo

ButteryBiscuitBass
May 21st 2013



9898 Comments

Album Rating: 4.5

Big sounds.

tempest--
May 21st 2013



13192 Comments


Widower brings the jazz m/

BigPleb
May 21st 2013



35987 Comments

Album Rating: 4.5

SO THERE YOU ARE UNTIL THE DAAAAAWN

DrMaximus
May 21st 2013



9148 Comments


STILL WHISPERING THAT SAME OLD SONG

BigPleb
May 21st 2013



35987 Comments

Album Rating: 4.5

Good Neighbor is one of my fave DEP tracks, amazing.

johnnydeking29
May 21st 2013



9015 Comments

Album Rating: 4.5

C'MON GET IT OFFOFME

Digging: Envy - A Dead Sinking Story

Chortles
May 26th 2013



17944 Comments

Album Rating: 3.5

god damn gold teeth on a bum is too fucking good

fromtheinside
May 27th 2013



18058 Comments


i remember when room full of eyes was cool, it was kinda like the understanding decay before understanding decay

Digging: Transcending Bizarre? - The Serpent's Manifolds

johnnydeking29
May 27th 2013



9015 Comments

Album Rating: 4.5

Room Full of Eyes rules hard, but it reminds me more of Crossburner

fromtheinside
May 27th 2013



18058 Comments


dat ending

Rowan5215
May 27th 2013



25508 Comments

Album Rating: 4.5

BUT LITTLE HONEY I NEED IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT

Digging: Bon Iver - For Emma, Forever Ago

BigPleb
May 31st 2013



35987 Comments

Album Rating: 4.5

Good Neighbor ugh best song ever.

JS19
May 31st 2013



4219 Comments

Album Rating: 5.0

Room Full Of Eyes is my fav Dillinger song

Digging: 68 - In Humor and Sadness



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy