Demilich Nespithe
» Back to review

Comments:Add a Comment 
ButteryBiscuitBass
December 5th 2013


10967 Comments

Album Rating: 4.5

Ffs ford this is a tripout

evilford
December 5th 2013


32619 Comments

Album Rating: 5.0

destroys your idea of music and rebuilds it into a weird, badass twisted atrocity agreed

Gwyn.
December 5th 2013


16724 Comments

Album Rating: 4.5

Amazing album agreed

ButteryBiscuitBass
December 6th 2013


10967 Comments

Album Rating: 4.5

Album is amazing, those vocals are just crazy! On my fifth listen now and loving it.

demigod!
December 6th 2013


47935 Comments

Album Rating: 4.5

listen to pink floyd you puss

ButteryBiscuitBass
December 6th 2013


10967 Comments

Album Rating: 4.5

[2]

evilford
December 6th 2013


32619 Comments

Album Rating: 5.0

yeah antti rules so hard

evilford
December 13th 2013


32619 Comments

Album Rating: 5.0

best album ever made

Shuyin
December 13th 2013


12959 Comments


yuk

Digging: Ilaria Graziano - Yoko Kanno produce Cyber Bicci

Pestiferouss
December 13th 2013


269 Comments


shuyin

ButteryBiscuitBass
December 13th 2013


10967 Comments

Album Rating: 4.5

Serious sounds

Decay
December 13th 2013


685 Comments

Album Rating: 5.0

great album

Decay
December 13th 2013


685 Comments

Album Rating: 5.0

Nah

Decay
December 13th 2013


685 Comments

Album Rating: 5.0

I will, got alts so...

Shuyin
December 13th 2013


12959 Comments


dunno, just dont dig the burps

everything else owns

Pestiferouss
December 13th 2013


269 Comments


the burps are like the best dude do you even goregrind????

Shuyin
December 13th 2013


12959 Comments


nah i only dig pussy metal now

ButteryBiscuitBass
December 13th 2013


10967 Comments

Album Rating: 4.5

Lol Cap. Sometimes the burps bring the faith, but it can get a bit much. The riffs are real as fuck though

Shuyin
December 13th 2013


12959 Comments


holy shit, did that fanta 'hello' commercial aired in the US too?

used to say all sorts of stupid shit while burping

Chortles
December 19th 2013


18915 Comments

Album Rating: 4.0

kinda wanna listen to this bc burps



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy