Drudkh Forgotten Legends
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Hawks
October 4th 2010


35870 Comments

Album Rating: 4.0

Forests in Fire and Cold is probably my favorite. They're all pretty awesome though.

Digging: Ved Buens Ende - Written In Waters

ffs
March 3rd 2011


4905 Comments

Album Rating: 4.0

dang. false dawn. daaaaaang.

MoosechriS
June 18th 2011


5067 Comments

Album Rating: 5.0

Been listening to this pretty much all week, false dawn is fastly becoming one of my fave bm songs and the album as a whole is just awesome

foreverendeared
June 18th 2011


14678 Comments

Album Rating: 4.5

yup

Hawks
June 18th 2011


35870 Comments

Album Rating: 4.0

Drudkh just rules.

MoosechriS
April 24th 2012


5067 Comments

Album Rating: 5.0

Rules M/

deathofasalesman
April 24th 2012


5879 Comments

Album Rating: 4.5

RUUULLESSSS M///

darkthrone1
December 24th 2012


387 Comments


review, album, band rule

YankeeDudel
December 24th 2012


9328 Comments


yea

Digging: Loop - A Guilded Eternity

demigod!
December 24th 2012


45508 Comments


i dunno why i never bothered checking Drudkh out, i always knew they existed

Digging: The Beach Boys - Pet Sounds

darkthrone1
December 24th 2012


387 Comments


good black metal

YankeeDudel
December 24th 2012


9328 Comments


get on it demi they are pretty

Hawks
December 24th 2012


35870 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah get on that shit.

darkthrone1
January 7th 2013


387 Comments


man, is this shit good or what?

McP3000
March 1st 2013


3941 Comments

Album Rating: 5.0

One thing I adore about Drudkh is that they have created 3 completely mind-blowing albums that are fairly different and yet equally impacting.

The only thing I dislike about them is that I do not enjoy any of their albums other than they 3 I've given 5's to.

ffs
September 1st 2013


4905 Comments

Album Rating: 4.0

i love forests

laughingman22
March 16th 2014


1987 Comments

Album Rating: 4.5

album is trance inducing

Digging: Bjork - Vulnicura

Atari
Contributing Reviewer
March 27th 2014


20214 Comments

Album Rating: 4.0

yeah m/

Digging: Tenhi - Maaaet

climactic
March 27th 2014


20147 Comments


albums ok, next one is waaay better

Hyperion1001
Staff Reviewer
March 27th 2014


19240 Comments


forests in fire and gold transcends hard

Digging: Robert Hood - Internal Empire



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy